29.12.2013

POSTANOWIENIA | NOWY ROK

Hej kochani ! :) Dzisiaj postanowiłam napisać dla was post o moich postanowieniach na Nowy Rok. W 2013 roku działo się naprawdę dużo,poznałam nowych ludzi,spotkało mnie wiele dobrych rzeczy ,ale i było wiele tych mniej przyjemnych momentów.Tak czy inaczej mogę przyznać,że ten rok był rokiem bardzo udanym,bo przecież każdy ma te gorsze dni i lepsze dni. Chciałabym żeby ten Nowy Rok był lepszy od obecnego i o wiele bardziej ciekawszy,chociaż nie mogę narzekać,bo ten rok też był bardzo intrygujący,bo to w tym roku miałam najlepsze wakacje jakie mogłabym mieć,bo to w tym roku poznałam bliżej wielu moich przyjaciół,bo to w tym roku przeżyłam najcudowniejsze chwile w moim życiu .. I tak mogłabym wymieniać naprawdę długo .No cóż przejdźmy do konkretów czyli do postanowień noworocznych .

1. Zapuszczę włosy.

2. Będę pewniejsza siebie.

3. Będę czytała więcej książek.

4. Będę lepiej się uczyć,poprawię oceny i będę bardziej się starała.

5. Będę się zdrowo odżywiać.

6. Zacznę wierzyć w siebie i w swoje możliwości.

7. Będę odważniejsza.

8. Przestanę narzekać i będę cieszyć się nawet z najdrobniejszych rzeczy.

9. Będę oszczędzać.

10.  Przestanę przejmować się opinią innych.



A wy macie jakieś postanowienia noworoczne ?

54 komentarze

  1. 1,4,10 podobnie będzie i u mnie :).

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dużo postanowień noworocznych. :)
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne postanowienia, mam podobne ;)
    Zapraszam do siebie, nowy post ;)
    http://falloutdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w nowym roku, spełnienia marzeń oraz realizacji planów w 2014 roku ;)
    Co powiesz na noworoczny prezent? Czyli wzajemną obserwację? W końcu nowy rok przed nami.
    Daj znać, a ja na pewno się odwdzięczę ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dużo tych postanowień moich jest :)
    Oczywiście, że obserwujemy ja już :)
    http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje :) http://aaleexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie złe postanowienia ! Mam parę podobnych ! podollblog.blogspot.com Zaobserwuj a nie pożałujesz !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ich wiele ;p
    NOMINUJĘ CIĘ DO 'LBA'. Szczegóły u mnie na blogu- life-lia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocne postanowienia. Trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje postanowienia są podobne do twoich, a niektóre identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba tez muszę zrobić taką listę :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę wytrwałości w dążeniu do spełnienia swoich postanowień:)

    OdpowiedzUsuń
  13. My już obserwujemy :)
    Czekamy na Ciebie :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie same postanowienie , może kilka więcej . xd
    Szczęśliwego Nowego Roku !
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie robię postanowień bo nic z nich nie wychodzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. 4 i 5 muszę wdrążyć w moje życie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz cudownego bloga, oczywiście obserwuję i czekam na Twoją reakcję :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne postanowienia :)
    Zapraszamy do nas : http://makeup-yourfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej super blog!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Jak tak to daj mi znać u mnie komentarzu ze dodałaś to i ja zaobserwuje Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam praktycznie takie same postanowienia.. :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/
    Ovserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. 2,4,9 dodam do moich postanowień :))
    Dodałam Cię do obserwowanych, czekam na rewanż :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. udanego sylwestra i wszystkiego dobrego w nowym roku :) żeby wszystkie twoje postanowienia się spełniły jak najlepiej! :)
    zaobserwowałam :))

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam praktycznie takie same postanowienia! :):)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego Nowego Roku! ;*

    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne postanowienia, moje są podobne :) Życzę szczęśliwego nowego roku^^

    http://my-crazy-life-vero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. w sumie moje postanowienia są bardzo podobne do twoich ;)
    a i byłas u mnie i pytałas o obserwację.. ja już twoja kolej! :)
    http://c-l-l-o-d-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzymam kciuki żeby postanowienia noworoczne zostały spełnione ;)
    obserwujemy? jak tak to zacznij :)

    LOSZI.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. pytałaś czy obserwujemy, ja już teraz twoja kolej :)

    jeżeli chodzi o postanowienia ,powodzenia w realizowaniu ich :) ja moich zawsze dotrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zaobserwowałam teraz twoja kolej<33
    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję kochana ;* teraz czekam na Ciebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam zamiar zapuścisz włosy, przestać obgryzać paznokcie, oszczędzać... i duużo więcej. ;))
    Udanego Sylwestra. :D

    http://kalla-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. zostałaś nominowana do LBA
    hopeloveandparty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja w tym roku nie zamierzam robić postanowień noworocznych, bo tyle zmian na raz wprowadzać, to za dużo, ale mam nadzieję, że ty w swoich wytrwasz ;D. Mam też nadzieję, że 2014 rok będzie po prostu pomyślniejszy. Szczęśliwego Nowego Roku!! ;))
    + obserwuję, może się zrewanżujesz?

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zawsze mam jakieś postanowienie noworoczne, ale nigdy mi nie wychodzi ;c
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. + obserwuje już dawno, a ty sie pytałaś o obserwacje;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobry post C:
    Obserwujemy? Daj mi znać!
    No i szczęśliwego nowego roku! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku <3

      Usuń
  36. świetne postanowienia oby wszystko się spełniło ;)
    pytałaś o obserwację ja już a ty? :)
    buziaki ^^
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Normalnie jakbym moje postanowienia czytała :D Nieźle, dodałabym tylko pare ! Życzę aby udało Ci się swoje wypełnić !:)

    OdpowiedzUsuń
  38. I love it! Thank you for sharing! :)
    P.S. What do you think about following each other? I'd be really happy if you wanted to! :) Let me know.
    Happy New Year!♥
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzymam kciuki za postanowienia noworoczne!:)
    obserwujemy? jak tak to zacznij ;))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Oby Ci się udało :) Moje postanowienia są u mnie na blogu :>
    Wszystkiego dobrego w 2014 :)
    Obserwujemy? Daj mi znać :* juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ciekawy post ;) ja postanowiłam, że w tym roku zacznę ćwiczyć ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) szczęśliwego nowego roku ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje są bardzo podobne do Twoich ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Hi girl! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  44. Przejmować się kimś naprawdę nie warto,można sobie tylko nerwy poszarpać i wpaść tylko i wyłącznie w jakąś chorobę ;)
    Twoje postanowienia upodobniają się trochę do moich,też mam kilka postanowień...wszystko okaże się w tzw. praniu :)
    Super ciekawy blog,bardzo nam się tutaj podoba.
    Obserwujemy,jeśli Ty też napisz komentarz ;*
    buziaki :*

    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jasne, że możemy obserwować ;) Ja już to zrobiłam, teraz Twoja kolej,
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie częściej

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam tylko takie żeby zadbać o włosy raz a dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. super postanowienia ja mam ogólnie takie same ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP