09.01.2014

BLOGERKA | SZKOŁA | ŻYCIE | ZIMA

Siemka ! :)  I jak tam mija wam Nowy rok ? U mnie początek zaczął się niezbyt dobrze,ale z dnia na dzień było coraz lepiej :) Piję sobie właśnie cappuccino o smaku orzechowym i tak sobie rozmyślam o moim dzisiejszym dniu .. A więc szkoła jak to szkoła budzisz się, wstajesz, idziesz do szkoły ,wracasz .. budzisz się, wstajesz, idziesz do szkoły, wracasz .. i tak praktycznie codziennie przez te pięć dni od poniedziałku do piątku .Wydaje się to bardzo monotonne, bo rzeczywiście tak jest,ale kiedy dobrze pomyślimy i zastanowimy się to nie,nie jest to aż tak nudne jak się wydaje,zaczyna to mieć sens.Ja sobie to dzisiaj przeanalizowałam i tak naprawdę to dzięki szkole poznaliśmy i dalej poznajemy mnóstwo ciekawych,niepowtarzalnych osób.Coś dzieje się w naszym życiu,uczymy się ,ale nie na darmo tak jak myśli większość osób,a po to by w przyszłości być 'tym kimś'. Każdy ma własne zdanie i na pewno nie każdy zgodzi się z tym co napisałam,ale myślę,że warto zastanowić się nad tym co robicie teraz,nad sowim zachowaniem,nad swoimi ocenami,bo może być tak,że będzie już za późno i wtedy dopiero pomyślicie sobie ' Ahh mogłem/mogłam bardziej się postarać'. No cóż ,ja się z wami żegnam i zostawiam wam jeszcze zdjęcie ;)



Pozdrawiam ;)

10 komentarzy

  1. Fajny pomysł na posta ! Kliknie ktoś w baner z Aupie.com ? Szczegóły na blogu. podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko szkoła ma swoje dobre i złe strony ;)
    Świetna koszula, mogę wiedzieć gdzie ją kupiłaś?

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie właśnie nowy rok zaczął się dobrze ! ;)
    To dobrze że z dnia na dzień u Ciebie dobrze ! ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas od poniedziałku do piątku nie jest dla mnie tak bardzo monotonny i bardzo szybko mija.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o mnie to zgadzam się z tobą w 100% :D
    Ładnie zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobne zdanie ;)
    ślicznie wyglądasz, pięknie ci w tej koszuli :)
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog
    obserwujemy?daj odpowiedz na moim blogu
    http://smerfastyczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, mam do Cb ogromna prosbe..czy moglabys poklikac w linki sheinside na moim blogu? byloby mi mega milo i oczywiscie odwdziecze sie za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadzisz świetnego bloga!
    Jejku jak zazdroszczę Tobie wyglądu♥
    Jesteś prześliczna :3
    Obserwuje!


    : www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP