02.03.2014

ZDJĘCIA | RANEK | PANTERKA | DESZCZOWO

Hej kochani !
Jakoś ostatnio brakuje mi czasu dosłownie na wszystko,a najbardziej na tzw. przyjemności .. :(
Dużo czasu poświęcam nauce,bo staram się dawać z siebie wszystko,a mam bardzo duże ambicje na przyszłość, więc dla mnie jest to niezmiernie ważne. Wczoraj spędziłam bardzo miły wieczór z przyjaciółką Marceliną ,w końcu trochę odpoczęłam .Brakuje mi wakacji i to bardzo .. :)
A tutaj efekty z tego tygodnia mimo pogody dałyśmy radę :) Dużą rolę odegrała niesamowita bluzka z baskinką w panterkę .
Fot.Alicja Grabarczyk

















' Fajnie jest po prostu żyć i cieszyć się życiem ' 

10 komentarzy

  1. Śliczne zdjęcia!

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo fotogeniczna, śliczne zdjęcia ! :))
    http://monikaa-monikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotka <3

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to juz jest,albo ma sie czas na przyjemnosci,a na nauke juz nie,albo na odwrot.
    B.ladne zdj !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!!! Obserwuje^^
    Zapraszam do mnie jeśli ci się spodoba to zaobserwuj - http://sandra-live.blogspot.com/ - Byłabym wdzięczna gdybyś zaobserwowała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ciekawe posty:)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmuję się sprzedażą zegarków i biżuterii :)
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwujemy? ;)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP