22.06.2014

LUZ | POGODA | INSTAGRAM | WAKACJE

Witajcie ! :) Ja aktualnie mam troszkę więcej luzu, bo jak wiadomo kończy się rok szkolny, oceny już wystawione, więc w tym momencie oprócz lepszej pogody niczego więcej nie pragnę.Lepszej pogody dlaczego ? Mam tu na myśli 14°C ... Pada ,wieje coś okropnego. Jestem osobą ,która woli jak jest za gorąco niż za zimno .Taka pogoda jest dobijająca i mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni, bo jak wiadomo przynajmniej dla mnie fajnie byłoby zacząć wakacje w 'cieplejszych' warunkach.Lato kojarzy mi się bardziej z ponad 25°C i upałem :) Poza tym zapraszam wszystkich na mojego instagrama Insta <--Wbijać :)



Pozdrawiam was wszystkich i miłego dnia życzę :3

8 komentarzy

  1. Śliczne i bardzo naturalne zdjęcie. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia na Instagramie, więc zapraszam do mnie instagram.com/ulaambrozy/ Zapraszam do mnie na bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi w sumie taka temperatura odpowiada, ale jesli lato, to lato ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych wakacji życzę ! gorąco pozdrawiam, chochoute.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jaką masz śliczną buźkę ;d
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczne oczy!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz śliczne oczy i włosy! :)

    zapraszam ;) http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. JESTEŚ PRZEŚLICZNA *-*
    http://gruszka-aguszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP