10.01.2015

DESZCZOWY | DZIEŃ

Witam, dzisiaj sobota  Wstałam sobie o 11 ahh w końcu, to był ciężki tydzień w szkole, a dzisiaj taki deszczowy dzień, trochę smutno, ale trzeba żyć. Siedzę sobie właśnie z gorącą herbatą, lubię takie dni, zobaczymy jak się plany na dzisiaj potoczą, póki coo jest jest dobrze.


Nie pisałam od sylwestra, więc szybko powiem, że impreeza była przednia w ten wyjątkowy dzień i jedyne co mogę stwierdzić to to, że mam najlepszych znajomych i sylwester był jak najbardziej udany :D
Dzisiaj wyjątkowo na szybko wrzucam zdjęcie z insta.
Noo i ogólnie jeszcze trochę i ferie, już nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że spadnie jeszcze trochę śniegu... Na pewno zobaczycie tu dużo więcej,a mianowicie nowe zdjęcia,a plany są genialne..mam nadzieję, że wszystko wypali. :)

Miłego dnia 

6 komentarzy

  1. Mój sylwester tez był udany ;)
    śliczne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie snieg stopnial w nocy ;/
    Ale mam nadzieje, ze niebawem znowu bedzie bialo ;)
    Masz sliczne wlosy ;*

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    do wygrania post promujacy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie deszcz chwilowo przestał padać. Jednak i tak jest i szaro, i buro... Koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem śliczna, masz bardzo ciekawą urodę ;) no i te włosy...

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP