27.01.2015

SESJA | ZIMA | ZACHÓD | SŁOŃCA

Hejooo! Zaraz będę miała ferie, już nie mogę się doczekać, jeszcze tylko ostatni tydzień!:) Czas szybko leci... Mam nadzieję, że jakoś dam radę ładnie wyjść w drugim semestr z ocenami, muszę trochę więcej dać z siebie i bardziej się do wszystkiego przyłożyć. Myślę, że może na koniec roku szkolnego jakieś efekty zobaczę na świadectwie :) Czeka mnie zaraz wybranie szkoły, czyli dość trudna decyzja, więc tym bardziej muszę się postarać. W sobotę byłam na zdjęciach z Natalią. Było bardzo zimno, ale chyba nie widać tego na zdjęciach :)


 






Fot. Natalia S.

4 komentarze

  1. Piękne zdjęcia! Zimna rzeczywiście na nich nie widać :)
    Jully-Blog [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  2. siemka :) tak weszłam na twój blog przypadkiem i patrze cudne zdjęcia naprawdę taki szok naprawdę ładne ^ ^ zapraszam na mój blog www.malutkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Pytałaś o wspólną obserwację. Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP