13.02.2015

KONIEC | FERII | SESJA | ZIMA

Hej wszystkim! Ferie się kończą, ja moje zaliczam do jak najbardziej udanych! :) Wydarzyło się tyle świetnych rzeczy...Wszystkie plany wypaliły!:) Naprawdę byłoby pięknie gdyby trwały jeszcze tydzień. Tymczasem teraz zabieram się ostro za naukę! Mam nadzieję, że mi się uda. Szczerze mówiąc mam już trochę dość zimy, przydałoby się teraz tylko lato.. i do szczęścia nic już więcej bym nie potrzebowała. Trzymam kciuki, aby jak najszybciej minął ten rok szkolny, bo niestety ferie się kończą i żadnych dni wolnych oprócz weekendów nie będzie. Nie przynudzając dopiero wrzucam zdjęcia z sesji z Alicją,a w następnym poście zobaczycie zdjęcia z Oliwy! Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło :)









 

13 komentarzy

  1. ja niestety ferie skaczylam juz tydzien temu!
    ja rowniez juz obserwuje
    kl-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3
    pytałas o wspólna obserwację ja już ! <3
    mogłabyś poklikać w linki choies ? to dla mnie bardzo ważne <3
    pozdrawiam :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ferie tak szybko mijają :(
     Mój blog - klik
    asiik-blog.blogspot.com
    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Oczywiście jak spodoba ci się mój blog. Jeśli się zgadzasz zacznij i na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje się skończyły tydzień temu. :c Masz cudowną urodę, uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. <'3
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ! Jakie Ty masz piękne włosy !!! *-*

    Zapraszam w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/
    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przepiękne włosy <3


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie zaczęłam ferie :D Cudowne zdjęcia :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne zdjęcia, kocham twoje włosy <3

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie Paulina 15 lat hehe :)
    Ja już obserwuję moją imienniczkę mam nadzieje, że ty też.
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam, Ania
    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP