28.03.2015

WEEKEND | POSTAW | NA | COŚ | KOLOROWEGO | PERFUM | BEYONCE

Witajcie ! Bardzo szybko mijają dni..  dzisiaj zapowiada się świetny wieczór, uwielbiam weekendy <3 Można choć na chwilę odpocząć od tego 'męczącego życia', a mianowicie szkoły. Jest to czas w którym mamy troszkę więcej czasu na wszystko. W moim przypadku posprzątanie, nauczenie się potrzebnych rzeczy, przeczytanie zaległych książek, obejrzenie seriali... a z rzeczy najprzyjemniejszych to np. spotkania z przyjaciółmi, mnóstwo rozmów, zabawy. Jest to też czas, aby móc się dobrze wyspać. Chyba, że ktoś lubi pobawić się z saboty na niedzielę, a takich ludzi jest mnóstwooo... :D



Robi się coraz cieplej, chociaż ostatnie dni to była katastrofa, padało i padało... Wiosna się zaczęła i mimo wszystko tego słońca jest więcej co sprawia, że mój humor jest dużo lepszy. Mam nadzieję, że te dni deszczowe miną szybko i znów będę mogła cieszyć się słońcem.. Do czego zmierzam ? Uwielbiam nosić kolorowe rzeczy, nadają takiej świeżości i wszystko wygląda ciekawej, weselej. Wiadomo, ciemne rzeczy też są świetne, ale teraz kiedy robi się cieplej jeżeli masz taką możliwość i chcesz to wybieraj kolorowe rzeczy, a na pewno wasza stylizacja będzie ciekawsza. Jeżeli jesteś osobą u której dominują szarości, spróbuj pobawić się kolorem! :) Czasem jakiś mały szczegół może dużo zmienić ;) Tylko pamiętaj wszystko z umiarem...





Jeszcze wspomnę wam dzisiaj o perfumie, który podbił moje serce <3 Ten zapach mam już dość długo, ale dopiero teraz stwierdziłam, że warto tutaj coś o nim napisać. Perfum Beyonce - Heat Rush jest dość słodki i taki jak lubię po prostu dla mnie. Ciężko jest mi odpisać zapach hmmm delikatny, kobiecy?  Idealny na słoneczne dni. Pachnące kwiaty, owoce, coś co lubię. Perfum jest warty uwagi i mogę go wam szczerze polecić. Jedyną wadą jest chyba trwałość, mógłby utrzymywać się troszkę dłużej...Mimo to nie zamieniłabym go na nic innego ;)



Pozdrawiam :3

12 komentarzy

  1. Ta koszulka ma świetny kolor!! ;))
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylówka :)
    Zauważyłam, że oglądałaś VLOGMARC GlamPauli. Ja również oglądam i bardzo ją lubię.
    Pozdrawiam. http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pogoda również nie zachwyca.Ciągle jest szaro,buro i ponuro.Ale mam nadzieję,że się to wszystko zmieni i święta będą bardzo słoneczne.Ta perfuma musi mieć przepiękny zapach ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna bluzka do tego kolor mój ulubiony :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wygladasz, masz może ochotę na wspólną obserwację?
    daj znać :) czekam

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę ładne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy od Beyonce są cudowne <3

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie to nie kopiuj i wklej :P przegladam sobie blog i Twoj mega mi sie spodobal :) fajnie wygladaja Twoje posty, zdjecia Twoje i z codziennosci. Do tego jestes bardzo ladna :) a perfum koniecznie musze powachac w perfumerii. Dodaje do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ciekawy post. Ladny blog.
    Dodaje cie do ulubionych..
    Wpadnij do mnie kiedy bedziesz miala czas.
    www.its-dominica.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam, Dominica S.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia;**
    zapraszam do obserwacji ;p

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam te same perfumy. :)
    Są cudowne, Pięknie pachną ! :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna :D
    http://scream-of-future.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP