03.04.2015

ULUBIONE | CYTATY | MOTYWACJA | ŻYCIE | NIETYPOWY | POST | NA | BLOGU

Witajcie ! Dzisiaj przychodzę do was z czymś zupełnie innym niż zazwyczaj, będzie to post, w którym pokażę wam moje ulubione cytaty. Mam nadzieję, że taka notka wam się spodoba, będzie to coś innego z czego się bardzo cieszę. Chciałabym żebyście znaleźli na tym blogu coś dla siebie. Wiadomo, że nie będę pisać o wszystkim, ale o tym co mnie zainteresowało, o jakiejś części mojego życia, o tym czym się kieruje, o czymś co moim zdaniem jest po prostu warte uwagi. Wymienię tutaj niektóre cytaty, dzięki którym inaczej patrzę na świat. Bardzo, ale to bardzo motywują do działania, więc chcę się z wami nimi podzielić. Warto zastanowić się czasem nad życiem i dobrze przemyśleć niektóre ważne sprawy.

Może  zacznijmy od pierwszych trzech cytatów, które są na pierwszym miejscu już od dobrych kilku miesięcy na mojej 'pseudo' liście ^^


1.  'Rób to co lubisz, a nigdy nie będziesz musiał pracować'


2.  'Ludzie najczęściej krytykują w Tobie to czego sami w sobie nie lubią'


3.  'Idealni ludzie są nudni'


Pozostałe cytaty ,które również zapadły mi w pamięci to: 

'Nie można zmienić przeszłości, ale można kreować przyszłość'


'Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w swoje marzenia'


'Pierwsza zasada życia, rób rzeczy, których się boisz'


'Ludzie będą Cię osądzać bez względu na to, co robisz, więc żyj, tak jak chcesz'


'Jeżeli szczęście nie przyszło jeszcze do Ciebie to znaczy, że jest duże i idzie małymi krokami'


tumblr

Jeszcze chciałabym wam polecić książkę 'Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku' D. Lovato
Jeżeli szukacie sensu życia, chcecie być pewniejsi siebie lub chcecie spojrzeć na świat z innej,lepszej strony, chcecie być dobrymi osobami, chcecie zmienić swoje życie na lepsze, więcej się uśmiechać czy myśleć pozytywnie to książka idealna dla was..

Zastanówcie się nad swoim życiem, walczcie o wszystko do końca. Jeżeli nie spróbujecie nie dowiecie się czy było warto. Życie jest jedno, nikt z nas czasu nie cofnie, więc ryzykuj, jak nie teraz to kiedy? Dążcie do celu! :)




A teraz uśmiechnij się i działaj ! Powodzenia:)

8 komentarzy

  1. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzęsy.. Byłoby mi niezmiernie miło jakbyś to właśnie Ty weszła na mój blog i zaobserwowała go :)
    www.paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mega pozytywny, podbudowujący post ;D świetne cytaty poza tym ;)
    zaobserwowałam kochana, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , wiele tych cytatów.Ale fajnie,że zapamiętujesz je.Ja jakoś nie mam pamięci do takich rzeczy.Świetny pomysł na post ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Ludzie będą Cię osądzać bez względu na to, co robisz, więc żyj, tak jak chcesz' dokładnie :) ! świetny pomysł z tym postem :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sensowne cytaty! ;)

    julxa.blogspot.coms

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP