23.05.2015

KRAKÓW | WYJAZD

Witajcie! Ostatnio odbyła się wycieczka szkolna do Krakowa. Całe 5 dni spędziłam w gronie moich najbliższych znajomych i było naprawdę świetnie. Jeżeli macie możliwość to zachęcam was do takich wyjazdów. Można poznać mnóstwo ludzi i przeżyć niezapomniane chwile w swoim życiu. Pogoda nam dopisywała, było ciepło i słonecznie. Raz tylko padał deszcz,a z racji tego, że byliśmy bez parasoli wróciliśmy cały mokrzy do hotelu.. Mimo wszystko teraz na te wspomnienie na mojej twarzy pojawia się uśmiech, chociaż wtedy wcale do śmiechu nie było.. Właśnie za to kocham takie podróże. Jak zwykle piszę, aby podzielić się z wami zdjęciami, których udało mi się zrobić bardzo dużo, to niektóre z nich. Miłego oglądania :3























A tu mamy Wadowice :)







Pozdrawiam ;)

18 komentarzy

  1. O proszę widać po zdjęciach, że wycieczka się udała. Kraków to piękne miasto, ja to byłam z klasą w Pradzę :)
    Pinaxi.blogspot.com
    (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  2. 5-dniowa wycieczka to marzenie :) Zazdroszczę - widać, że świetnie się bawiłaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej szkole w tym roku niestety nie ma takiej wycieczki ;/ ale za rok na pewno będę walczyć o to,żeby była :) super zdjęcia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba miasta są wspaniałe. Dwa lata temu w wakacje udało mi się odwiedzić zarówno Kraków, jak i Wadowice i zakochałam się w tych miastach - zwłaszcza w Krakowie. Niestety, mieszkam na Pomorzu Zachodnim i jedyne wycieczki, które sobie fundujemy to te nad morze, które jest już zwyczajnie nudne. Wszystko bym oddała za ponowne zwiedzenie Krakowa.:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, piękne miasta, z chęcią wybrałabym się tam ponownie ;) Też mieszkam na pomorzu i większość wycieczek to właśnie nad morze i to też bardzo rzadko. Dlatego jak dowiedziałam się, że w tym roku jedziemy do Krakowa od razu wzięłam udział :D

      Usuń
  5. O jejku. Jakie świetne zdjęcia :)
    Widać, że wycieczka się udała. Ja również niedługo mam wycieczkę na 5 dni do Karpacza i Pragi :)
    Pozdrawiam. http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, Kraków to urocze miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kraków, jest to bardzo piękne miasto ;lD

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę wyjazdu :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kraków - mega piękne miasto :) super ujęcia ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kraków to jedno z najpiękniejszych miast :) świetne zdjęcia
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W Krakowie byłam dwa razy i uważam, że to miasto jest bardzo ładne.
    Zdjęcia są bardzo fajne :)

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę tak długiego wyjazdu. Ja z moją klasą jadę tylko na dwa dni, ale mamy opłacony jeden nocleg. Już nie mogę się doczekać, ponieważ w tamtym roku wyjazd z moją starą klasą nie wypalił ;) PS. Bardzo ładne, pozytywne zdjęcia z wycieczki macie :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kraków to wspaniałe miasto, zazdroszczę wyjazdu :)


    piguus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. też chyba muszę się ponownie wybrać do Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Też niedługo będę w Krakowie :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP