10.06.2015

SESJA | SZKOŁA | CIERPLIWOŚĆ

Witajcie! Wpadam dodać dla was zdjęcia  z ostatniej sesji. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu. Jeszcze troszkę i koniec roku szkolnego, już nie mogę się doczekać. Za tydzień bal gimnazjalny, postaram się wrzucić z tego dnia kilka ciekawych zdjęć i krótko opisać co się działo. Zastanawiam się tylko czy wybrać do sukienki jakieś baleriny czy postawić na szpilki... Możecie napisać mi w komentarzach jak to było u was. Teraz tylko pozostało mi pozaliczać ostatnie sprawdziany i postarać się, aby na koniec te oceny były jak najlepsze:)







10 komentarzy

  1. Śliczne zdjęcia <3

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesteś, śliczny makijaż i bardzo ładne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo jestem ciekawa twojej kreacji na bal ;) udanej zabawy!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia, jesteś fotogeniczna ;) Kto robi ci zdjęcia ?
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne włosy <3

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNY pomysł na sesję zdjęciową! Wyszło zwiewnie, delikatnie, wrażliwie- tak jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP