11.07.2015

WAKACJE | NOWOŚCI

Witajcie. Jak wam mijają wakacje? Mi całkiem dobrze. Staram się nie marnować czasu i korzystać z tych wakacji jak najlepiej mogę. Ostatnie tygodnie wolności, a potem trzeba będzie się wziąć w szkole ostro do pracy. Pogoda przez chwilę nas rozpieszczała, było cieplutko, teraz niestety jest troszkę gorzej, pogoda nie jest już tak dobra. Na szczęście nie załamuję się, bo przecież słońce musi do nas kiedyś wrócić. 
Poza tym przychodzę dzisiaj do was z nowościami. Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają :)







8 komentarzy

  1. Czwarte zdjęcie. Nic tylko się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sesja, ładnie wychodzisz na zdjęciach i masz pomysły na niebanalne pozy. Takie zdjęcia miło się ogląda :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również dobrze mijają wakacje :)
    Zdjęcia i pomysł na sesję - świetny!

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow *.* genialne zdjęcia ♥ czwarte to moje ulubione :3 masz prześliczną twarz :*
    oraz piękne włosy :)
    moje wakacje też są całkiem dobre, najważniejsze, by odstresować się przed nowym rokiem szkolnym i znaleźć motywację ^^
    pozdrawiam serdecznie ♥
    + mogłabym Cię prosić o jeden klik w link w najnowszym wpisie? ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, korzystaj ile sie da z wakacji i dobrej pogody i przygód

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak po tych dwóch miesiącach trzeba będzie ostro pracować. (Obserwuję)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP