27.08.2015

BACK TO SCHOOL | Przydatne wskazówki !!! Wakacje i nowa szkoła - CIEKAWE POMYSŁY NA ZESZYTY ♡

Witajcie! Jak wiecie zbliża się rok szkolny, już tylko kilka dni i pożegnamy się z wakacjami... Nie wyobrażam sobie teraz powrócić do nauki. Ja wybieram się do liceum i mam cichą nadzieję, że klasę jak i nauczycieli będę miała w porządku. Bardzo cieszę się z tych zmian,w gimnazjum bywało różnie, raz z górki raz pod górkę. Mimo wszystko ten okres w moim życiu będę wspominać bardzo dobrze. Wszystko po jakimś czasie się nudzi, szkoła niestety również, dlatego potrzebuje zmian, które nastąpią już niebawem.

Muszę też powiedzieć kilka słów o wakacjach, które lada moment się skończą. Było bardzo dużo miłych spotkań, poznałam ciekawych ludzi, było też kilka wspaniałych wyjazdów. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że w porównaniu z poprzednimi wakacjami te nie należą do najlepszych. Mam wrażenie, że nie wykorzystałam ich maksymalnie. Mogłam zrealizować dużo więcej moich planów, ale tak się niestety nie stało. Życzę wszystkim powodzenia w nadchodzącym roku szkolnym i aby wszystko co zaplanujecie wypaliło!


Kilka wskazówek na nadchodzący rok szkolny!

ORGANIZACJA
Przede wszystkim pamiętajcie o organizacji. Jeżeli chcecie znaleźć czas i na znajomych i na naukę i na bloga i na wiele, wiele innych rzeczy najlepszym pomysłem jest zaplanowanie wszystkiego. Kupcie sobie kalendarz szkolny i zapisujcie co o której godzinie robicie.. Jest to wygodne, ale najważniejsze jest to, że nie zapomnicie o wszystkich ważnych rzeczach i o obowiązkach.

NAJPIERW OBOWIĄZKI
Pamiętajcie też, ze warto odmówić sobie czasem przyjemności i np. przełożyć coś na inny, luźniejszy dzień. Gdy chcecie się przyłożyć do nauki i zależy wam na ocenach pamiętajcie, że najpierw się nauczcie, zróbcie wszystko co macie zrobić i dopiero potem zajmijcie się przyjemnymi rzeczami.

POZYTYWNE MYŚLENIE I KRÓTKA PRZERWA
Warto też jak się uczycie i macie do przerobienia dużo materiału zrobić sobie co pół godzinki króciutką przerwę najlepiej 5-10 min. Taka przerwa dobrze wam zrobi. Nie zapomnijcie też o pozytywnym myśleniu, zawsze się przydaje.. Jeżeli jesteście negatywnie nastawieni i uważacie, że i tak nic się nie nauczycie, nauka będzie dużo trudniejsza i zapewne oceny też nie najlepsze.

DZISIAJ! NIE JUTRO...
Nie przekładajcie niczego. Jeżeli macie wolną chwilę to już zabierzcie się za rzecz, którą musicie zrobić. Gwarantuje wam, że wyjdzie wam to na dobre.

PORZĄDEK
Pamiętajcie też o porządku na biurku i wokół siebie, nauka będzie milsza i będziecie mieli więcej chęci do tego, aby usiąść np. do pracy domowej.

NAGRODA NA ZAKOŃCZENIE
Możecie też postanowić sobie, że dopiero gdy skończycie uczyć się na sprawdzian z matematyki zjecie wasze ulubione ciastka czy owoce.

Mam nadzieję, że chociaż w jakimś małym stopniu zmieniłam wasze myślenie, a rady wam się przydadzą :)


Postanowiłam też, że troszkę was dzisiaj zainspiruję i przygotowałam ciekawe zeszyty. Niektóre zrobiła moja siostra, a niektóre zrobiłam ja. Jestem osobą, która nie lubi nudnych rzeczy, a takie były te zeszyty przed wyczarowaniem na nich czegoś fajnego! :) Nie ma na co czekać, do dzieła!





Zachęcam do zrobienia takich zeszytów, jest z tego niezła frajda jak i satysfakcja, gdy widzi się tak świetne efekty :)

25 komentarzy

  1. Jeju jakie super zeszyty! Wiesz ja też staram się robić według twoich wskazówek, ale znając Siebie nie wyjdzie mi to ;/ . Tez ide do liceum i mam głęboką nadzieje że nauczyciele i koledzy z klasy będą spoko :D

    U MNIE LINKOWANIE! WYSTARCZY KLIKNĄĆ W LINKI!
    BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA! ;) ZAPRASZAM! + MAŁY KONKURS
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. ja idę do 3 LO, powodzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz idę do 2 LO i przed nową skzoła się trochę obawiałam, ale jest dobrze :) nauczyciele jedni lepsi inni gorsi..jak zawsze :) jeśli będziesz się dużo uśmiechać, to będzie Ci łatwiej się zaklimatyzować ;)
    jakie wspaniałe rzeczy do szkoły *.*
    wciąż poszukuję szkolnego kalendarza, ale jakoś nie mg trafić -,-
    przepięknie przerobiłaś zeszyty *.* tak mnie zainspirowałaś, że na pewno przerobię też i swoje :D
    w szczególności ten z numerem i w trójkąty mi się podobają ♥
    a co do rad to wszystkie trafne :) jeśli każdy by się ich trzymał to byliby sami dobrzy uczniowie ^^
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś się u mnie na jakim jestem profilu :). Zdecydowałam się na medialno-językowy, czyli z rozszerzonym angielskim, hiszpańskim i geografią.
      Jednak te rozszerzenia zaczynają się dopiero w drugiej klasie, przynajmniej na większości profili. W pierwszej na każdym kierunku masz mniej więcej to samo. Za to w drugiej odchodzi kilka przedmiotów, mi dla przykładu pięć i jest więcej godzin wybranych rozszerzeń ;).

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, ja troszeczkę żałuję, bo zdecydowałam się na profil biol-chem, a nie jestem do niego jakoś bardzo przekonana :/

      Usuń
    3. Zawsze można zmienić kierunek, wystarczy pójść do dyrektora i wskazać powód, jednak nie masz się co martwić na zapas ^.*. Jak szłam na mój profil też nie byłam przekonana, bo w gimnazjum nie uczyłam się hiszpańskiego, jednak okazało się, że prawie wszyscy z mojej klasy też go nie mieli i było od podstaw :P.
      Także wcale nie musi być tak strasznie, jak się na początku wydaje :). Pierwsze dni są najtrudniejsze, bo musisz odnaleźć się w nowym budynku, wśród nowych ludzi, ale pamiętaj, że dla innych też wszystko jest nowe. To świetny moment na nowe przyjaźnie :).
      3mam kciuki za Ciebie :* I myśl pozytywnie :D.

      Usuń
    4. Bardziej martwię się przyszłością, wybrałam profil biol-chem, bo chciałam dalej się uczyć i iść na studia medyczne. Dużo myślałam i nie wiem czy aby na pewno to chcę w życiu robić. Tym bardziej jak uświadomiłam sobie ile czasu będę musiała poświęcić na naukę żeby w przyszłości mi się udało np. zostać lekarzem. Obawiam się, że po liceum nie będę nic miała, a raczej po biol-chem nie przyjmą mnie na inne studia niż jakieś medyczne... A Ty masz jakieś plany po liceum ?? :)

      Usuń
    5. Tak na prawdę po każdym profilu mogą przyjąć cię na dowolne studia. Jest wiele przypadków, że ktoś idzie na mat-fiz, a później studia humanistyczne. Nie liczy się nachylenie, tylko przedmioty, które zdajesz na maturze i jakie osiągniesz z nich wyniki :).
      Moim marzeniem już od dawien dawna jest filologia angielska, jednak ostatnio już nie jestem tego taka pewna. Rozważam też psychologię, ale może wpadnie mi do głowy jeszcze coś innego to wtedy przeanalizuję kolejną opcję :P.

      Usuń
    6. Podniosłaś mnie na duchu, dziękuję bardzo. Mam nadzieję, że wybierzemy dobrą drogę w przyszłości. :D
      Pozdrawiam ! :*

      Usuń
    7. I wzajemnie :*
      Cieszę się, że mogłam pomóc :3

      Usuń
  4. Wow,mega oryginalne zeszyty! wyglądają świetnie :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są cudowne. :) Świetny post i blog! ♥ Zostaję na dłużej.

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne rady, zwłaszcza te z organizacją, bo to bardzo ważne ;) Mam nadzieje, że w tym roku nie będę nic już odkładać na później
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły na zeszyty, na pewno któryś wykorzystam :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zeszyty wyglądają świetnie. Świetne wskazówki
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysły! Szkoda, ze mam tylko jeden zeszyt na studia :D Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog
    obserwuje i myśle że się odwdzięczysz tym samym :)
    karlyss-karlyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oryginalne diy i praktyczny post :)
    pozdrawiamy :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kolorowe i pomysłowe zeszyty. Prezentują się świetnie. A co do dobrych rad, to jakby wszyscy ich przestrzegali, to szkoła byłaby super, a wiadomo jak to jest - dziś się chce, jutro już nie... Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja idę do technikum ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł!

    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!
    Jeżeli masz ochotę zachęcam do poklikania w linki, odwdzięczę się! Link do postu- klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. No widzę że bardzo dobrze sobie z tym poradziłaś :) Podoba mi się bardzo twój pomysł, będę tu zaglądała cześciej, mam nadzieję, że ty tez się u mnie pojawisz :)
    Zapraszam: http://strivingfororder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. SWIETNY POST! JA JUZ CHODZE DO SZKOLY 2 TYGODNIE ECH.. BUZIAAK <3 xxx

    KOCHANI ZAPRASZAM NA NOWY POST! JESLI SIE SPODOBA TO SKOMENTUJCIE I OBSERWUJCIE BLOGA <3 BUZIAAK
    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP