26.08.2015

OMBRE HAIR | Pauuls | Zmiana fryzury ♡

Hejka! Jak już pewnie zauważyliście po tytule posta zmieniłam fryzurę! Nie są to duże zmiany, ale w zupełności mi wystarczają. Nagrałam również filmik, aby troszkę się na ten temat wypowiedzieć i pokazać wam jak wyglądają moje włosy przed i po zrobieniu ombre. Pierwsze i najważniejsze co musicie wiedzieć to wizyta u naprawdę dobrego fryzjera. Wiele dziewczyn zabiera się za rozjaśnianie włosów w domu. Ja nigdy tego nie robiłam i uważam to za duże ryzyko. Trzeba się na tym znać i nie jest to takie proste jak się wydaje. Co jeszcze? Jedynym minusem jest to, że włosy się niszczą. Trzeba o nie dbać, nawilżać, ograniczyć styczność z wysoką temperaturą np. lokówką czy prostownicą. Efekty bardzo mi się podobają, zachęcam was do takich zmian! :)


 Do zobaczenia! :)

13 komentarzy

  1. Podoba mi się teraz twój kolor pasuję ci :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow,masz cudowne włosy!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ombre, też zgadzam się z tym, że trzeba robić to u dobrego fryzjera, samemu można zniszczyć sobie włosy :D
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi po ombre włosy mocno się nie zniszczyły ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne masz włosy! :)
    ombre są najlepsze!
    u mnie nowy post :) - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne włosy! ♥ Super to ombre :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne ombre. Fajne, delikatne przejście. Nie lubię gdy jest ogromny kontrast (np. na górze blond, a na dole bez jakiegokolwiek przejścia czerń)

    ŻYJ Z POMYSŁEM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyszły włoski :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladnie Ci w takich wlosach! w ogole jestes ladna :) Pozytywny filmik! obejrzalam caly!
    olabrzeska.pl klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają Twoje włosy, świetny filmik :)
    Mogłabym Cie prosić o poklikanie w linki u mnie?
    http://just-do-one-step.blogspot.com/2015/08/desslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

  11. Super blog, jest taki świeży i przejrzysty, miło się czyta i przegląda Twoje posty :)
    z chęcia będę częściej wpadać!
    zapraszam w wolnej chwili do mnie jeśli byś miała ochotę :)

    www.ah-carly.blogspot.com

    całuje!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP