13.08.2015

SEA | Summer

Cześć! Razem z moją siostrą i kuzynką wybrałyśmy się na tydzień do Trójmiasta. Na początku pogoda nam nie dopisywała i dopiero gdy mieliśmy odjeżdżać zrobiło się dużo cieplej. Wyjazdu mimo wszystko nie żałuję, jest co wspominać i chętnie wybrałabym się tam jeszcze raz. Uśmiałam się jak nigdy, było tyle zabawnych akcji, dawno tak dobrze się nie bawiłam. Dłużej na ten temat nie chcę się rozpisywać, zostawiam was z porcją zdjęć. Ostatnio było tak duszno, że ciężko było oddychać. Chciałam bardzo dobrą pogodę... to prawda, ale tym razem to lekka przesada. Wczoraj była noc spadających gwiazd, a ja nie widziałam ani jednej gwiazdy na niebie, ponieważ niebo było zachmurzone, a byłam tak podekscytowana i nie mogłam się doczekać nocy. Smuci mnie ta myśl... No trudno, może za rok będzie lepiej. Mamy już sierpień, jestem załamana. Dla mnie wakacje mogłyby trwać wiecznie. Nie dochodzi to wszystko do mnie, a co będzie gdy przyjdzie 1 września? Jak uczyć się po tak długiej przerwie? 















Przy okazji przypominam o moim filmiku na YouTube :) klik

39 komentarzy

  1. świetne zdjęcia :) jesteś śliczna ^^
    zazwyczaj tak jest że jak gdzieś się wybieramy
    to pogoda zaczyna dopisywać w tedy, kiedy zaczynamy szykować
    się do drogi powrotnej, to sie nazywa złośliwość rzeczy martwych ;)
    i nie martw się, też nie widziałam ani jednej gwiazdy, ale spadają
    przez cały rok, tylko nie tak gęsto, jak będzie czyste niebo na pewno coś wypatrzysz ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wakacyjne zdjęcia, też zastanawiam się co zrobię jak zacznie się wrzesień, naprawdę po dwóch miesiącach ciężko będzie się przestawić :D
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałyście się świetnie bawić!
    Super zdjęcia ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    -----
    Zapraszam na odnowionego bloga!
    Kiedyś → www.julia-and-lifestyle.blogspot.com
    Teraz → www.julkagolab.blogspot.com
    Nowy wygląd bloga, nowy adres i nowe pomysły! Zapraszam :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jedynie pogoda nad morzem sie udała :P Ps. masz bardzo ładną urodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Aż mam ochotę na gofry :>

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moge przeżyć tego, że za 3 tygodnie szkoła :C
    Zapraszam do mnie ;) --> ikracodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie pokazałaś na zdjęciach jak wam mijał czas :D
    pozdrawiamy :*
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Post jak zwykle świetny, a ja wpadłam na chwilę zaprosić Cię na KONKURS na moim blogu. :) Do wygrania świetna, bardzo kreatywna książka! Zerknij, może Ci się spodoba i weźmiesz udział? :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  9. takie wyjazdy są świetne, mnie szczerze nie ciekawiła noc spadających gwiazd dlatego nawet tego nie oglądałem, dla mnie też wakacje mogłyby być wieczne, no ale cóż, do szkoły trzeba wrócić :/
    Pozdrawiam!
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia,śliczne dziewczyny :)
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG UWIELBIAM TWOJE OCZY! PIĘKNE SĄ TAK SAMO JA CAŁA TY! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  12. ale musialo byc super! obejrzalam filmik, niezle Ci wyszedl, podoba mi sie !^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia!. Już wkrótce koniec wakacji..
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia i bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiałyście się super bawić:) Macie śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! <3
    zapraszam do mnie http://namelesskin.blogspot.com/ może obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia!
    Fajny filmik ;)
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w banner! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że miło spędziłaś czas :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :)

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również jak byłam na obozie nad morzem to cały tydzien bylo pochmurno a jak odjezdzalismy to skwar ale i tak świetnie się bawiłam :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice photos!!!!
    would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia, zarówno jak i ty :)
    zgadzam się z tobą, takie upały to już przesada :)

    http://baeionce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że nie widziałaś ani jednej spadającej gwiazdy. Ja z moją koleżanka przesiedziałyśmy całą noc na balkonie i widziałyśmy ich dużo :) Śliczne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym kiedyś pojechać nad morze, ale mieszkam w górach i to strasznie daleko ;/ Na szczęście nie jest już tak duszno..

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę, że mieszkasz blisko morza + piękne zdjęcia :)).
    Ja mam mdłości jak myślę o powrocie do szkoły.

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam na mój blog, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  27. siostry się nie wyprzesz, jesteście bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie marudź, u mnie wakacje trwały 5 dni, a o leniuchowaniu w domu przez 2 miesiące nie mam już co marzyć. Z chęcią wróciłabym do szkoły ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteście piękne!
    Super filmik!

    akkie-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. też wypatrywałam tych gwiazd ale żadnej nie widziałam haha fajne zdjęcia :D
    http://stay-possitive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. What a nice and interesting blog!! Great posts!
    Wanna follow each other on gfc? Let me know!

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy blog i ładne zdjęcia! ♥ Podoba mi się :) Ja zapraszam Cie do siebie i zachęcam do obserwacji oraz kliknięcia "Lubię to!" jeśli Ci się oczywiście spodoba! Dzięki :)
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne zdjęcia :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cute photos and beautiful hair :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też właśnie nie widziałam w tedy żadnej gwiazdy :( to przykre
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Patrząc na twoje zdjęcia już zatęskniłam za morzem:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP