06.09.2015

Co u mnie? | SUNDAY FUNDAY - Pauuls ♡

Hejka! Jestem po pierwszym tygodniu szkoły, teraz mieliśmy weekend, więc troszkę nadrobiłam zaległości, odpoczęłam i w końcu się wyspałam. Od jutra znów szkoła, nie lubię poniedziałków, wszystko tylko nie poniedziałek. Zawsze mam wrażenie, że jest to taki pracowity dzień i trzeba zrobić tyle rzeczy... Postaram się dzisiaj pójść wcześniej spać, aby jutro być wypoczęta i obudzić się z uśmiechem na ustach:) Ten tydzień nie może być taki zły, sobota prawdopodobnie będzie najlepszym dniem w moim życiu... A czemu? Zobaczycie już niedługo. Szykuje się dla was też filmik, jeszcze nie jestem pewna co to dokładnie będzie, ale wierzę w to, że spodoba się wam!:)



Pogoda niestety dzisiaj nie dopisuje, cały dzień pada i jest ponuro. Mam nadzieję, że już jutro będzie słonecznie. Teraz lecę jeszcze przygotować się do szkoły i muszę się dobrze zastanowić co ubrać, aby jutro nie mieć z tym problemu co się u mnie często zdarza :)



Życzę wam miłego tygodnia, a dla uczniów i uczennic owocnej nauki!

8 komentarzy

  1. Fajnie oczy wyszły takie fioletowe.
    Niestety nadszedł czas szkoły, ale miejmy nadzieje, że szybko szybko miną :)
    pinaxi.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzka! Ty też jesteś ładna :) Ja mam jeszcze miesiąc "wakacji" :)

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ;)
    Pozdrawiam ;)
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia śliczna ty *.*
    Może skusisz się na konkursik ?
    http://bojuznicnibedzietakiesame.blogspot.com/2015/09/back-to-school-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, twoje oczy wyszły niczym fioletowe ;)
    to zdanie "nie lubię poniedziałków" brzmi znajomo... tak mówił mój
    ukochany kot Garfield ;) cóż, między bogiem a prawdą ja też ich nie lubię. ;)
    Udanej, zagadkowej soboty :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc jak Ci minął ten tydzień? :) Był taki pracowity? Mi zleciał niesłychanie szybko! Znowu piątek i znowu odpoczynek :3
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/2015/09/what-do-you-mean-tell-me-dresslink.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękny kolor oczu!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP