02.09.2015

INSPIRACJE | Poczucie estetyki ♡ Tumblr

Heeej ludzie! Jestem po pierwszym dniu w szkole nie licząc rozpoczęcia. Zapowiada się bardzo dużo nauki, nie mogę się do tego przyzwyczaić. W szkole jest mnóstwo nowych ludzi. Nie będę się dłużej wypowiadać, ponieważ zrobię osobnego posta o szkole, ale o tym wkrótce. Dzisiaj wrzucę tutaj troszkę zdjęć, a właściwie inspiracji. Inspirować możemy się dosłownie wszystkim. Ja w moim życiu spotykam wiele rzeczy, które mają na mnie jakiś wpływ. Może to być nawet krótkie słowo czy przyroda. Mimo wszystko chciałam się dzisiaj podzielić z wami zdjęciami, których w internecie jak i w książkach czy gazetach jest pełno. Czasem jakiś mały szczegół może wywrzeć na nas wrażenie i zmienić nasze myślenie i poczucie estetyki.

Na ten temat też można byłoby się dłużej wypowiedzieć. Ciężko jest mi o tym pisać, a właściwie stworzyć jakieś sensowne zdanie, które moglibyście zrozumieć. Powiem tak... Wszystko zaczyna się w głowie. Tam coś kreujemy, tworzymy i potem staramy się to zrealizować. Lubimy piękne rzeczy, krajobrazy itd. dla każdego może to być coś innego. Jedni lubią poduszki w paski, a jeszcze inni w kropki. Poczucie estetyki to szerokie pojęcie. Każdy ma jakiś gust, lubi otaczać się ładnymi rzeczami.





















Źródło Tumblr
Teraz mam do was proste pytanie. Co was inspiruje?? 

8 komentarzy

  1. Piękne inspiracje! Niektóre naprawdę mnie zachwyciły! :)

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, uwielbiam oglądać różnorodne fotografie. Najbardziej inspiruje mnie miasto tętniące życiem, spotkani ludzie na ulicy itd ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazwyczaj takie posty mi się nie podobają, ale Ty akurat wybrałaś naprawdę ciekawe inspiracje ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z ulubieńcami wakacji! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam posty z inspiracjami, świetne są! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię inspirować się ciekawymi zdjęciami z internetu lub innych blogów :) Wybrałaś świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. inspiruje mnie chyba wszystko w jakiś tam sposób :)
    np. Twoje inspiracje, niektóre mega mnie zainspirowały
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne inspiracje dodałaś! ;) Życzę Ci wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/08/pastel-blue.html zapraszam na mojego bloga ;) Każdy komentarz i obserwacje są odwzajemniane !! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP