20.09.2015

Spotkanie z MAFFASHION | THE JANOSKIANS | Koncert w Warszawie ♥ ♥ ♥

Hej ludzie! Przepraszam, że nie napisałam w poprzedni weekend, ale nie było mnie przez ten cały czas w domu. Już wam wyjaśniam dlaczego... Razem z moją siostrą i dwiema koleżankami wybrałyśmy się do Warszawy na spotkanie z Maffashion w New Look'u i koncert The Janoskians.

Podróż samochodem minęła bardzo szybko i nim się obejrzałam byłyśmy na miejscu. Wszystko wyszło zgodnie z planem. Udało mi się spotkać z Maff, było to dla mnie niezmiernie ważne. Zaraziła mnie swoim optymizmem, gustem jak i charakterem. To niesamowite spotkać na żywo osobę, której życie i bloga śledziło się już od bardzo długiego czasu. Nie obyło się bez łez... łez szczęścia :) Po spotkaniu szybko udałyśmy się na koncert, kolejka była ogromna, ale dałyśmy radę i po kilkugodzinnym staniu (ponieważ dopiero ok.18 zaczęli nas wpuszczać) miałyśmy niezłe miejsce. Było bardzo dużo ludzi, atmosfera była świetna. Na koncercie wszyscy genialnie się bawiliśmy.

The Janoskians jak i support LoudKidz dali czadu. Zrobili niesamowite show, dawno tak dobrze się nie bawiłam... Liczę na to, że przyjadą jeszcze kiedyś do Polski. Byłabym w siódmym niebie.
Teraz zostawiam was już ze zdjęciami i ostrzegam niektóre są robione telefonem, niektóre od koleżanek, niektóre moim aparatem,a jeszcze inne znalazłam na blogu u Maff także mogą się różnić jakością :)





Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia!

3 komentarze

  1. Zazdroszczę spotkania Maff :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę zazdroszczę spotkania z Maff i tego koncertu ♥
    Nie jetsm jakąś wielbą fanką Jano, ale słucham ich piosenek, więc... :D
    Świetny post i zdjęcia.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę spotkania z Maff!
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko kochana <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP