11.10.2015

AUTUMN | SUNDAY

Hejka! Jak mija wam szkoła? Ja aktualnie mam długi weekend, ponieważ mam wolny poniedziałek. Bardzo się z tego cieszę, mam czas na nadrobienie zaległości. Ten tydzień minął mi bardzo szybko, z resztą jak każdy. Rzeczywiście czasem jedna lekcja trwa wieczność, ale to tylko przez to, że omawiany temat jest mało interesujący.


Może to dziwne, może nie.. Ale mamy październik, a ja już nie mogę doczekać się Bożego Narodzenia... Czy wy też tak macie?:/ Dzisiaj wpadam z jesiennym postem, wrzucę wam zaraz troszkę zdjęć. Czas zacząć się cieplej ubierać, bo ostatnio sporo chorowałam, a odpowiednie ubranie to podstawa! :)


Tydzień temu byłam też na weselu, wytańczyłam się jak nigdy :) Wróciłam do domo o 5-6 rano, kilka godzin snu i znów na poprawiny. Także uwierzcie ,że był to męczący weekend. Za to te dni wolne przeznaczam na zregenerowanie sił. Oglądałam wczoraj 'Papierowe miasta' i polecam każdemu! Film jest naprawdę świetny i bardzo przypadł mi do gustu :)
Zegarek | Geneva


Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli!

9 komentarzy

  1. masz takie piękne włosy :*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zegarek. mi jakoś nie śpieszno do bozego narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze wolnego poniedzialku! a co do swiat to mam tak samo jak ty - odliczam dni :)
    ps. jestes przepiekna
    pozdrawiam cieplo, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięęękne masz oczy♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek skradł moje serce *.* Jest świetny!

    Bierzemy udział w konkursie, miło by było jakbyś na nas zagłosowała! :) Więcej informacji na blogu :)) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez nie mogę doczekać się swiat, najchetniej bym przyspieszyla czas do grudnia :D/K

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się już nie mogę doczekac świąt ! Uwielbiam tą atmosferę i śnieg za oknem :3
    Ostatnie zdjęcie śliczne ♥
    /Liseł
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP