29.10.2015

GRUDZIĄDZ | OBOWIĄZKI

Hejka! Ostatnio byłam z moją dobrą koleżanką Nicol w Grudziądzu. Wybrałyśmy się tam na zdjęcia i spędziłyśmy miło dzień. Weekend minął zniewalająco szybko, a ten tydzień zaliczam do bardzo męczących. Było kilka ważnych sprawdzianów do których musiałam się przygotować. Mam czasem ochotę odpocząć, odciąć się od tych wszystkich obowiązków, ale przecież nie mogę. Najlepsze jest to, że to dopiero 1-wsza klasa, a ja już mam dość. Z tym już się pogodziłam i wmawiam sobie, że po prostu muszę przez to przejść i na pewno mnie to nie ominie. Na szczęście jest takie coś jak uśmiech, gdyby nie uśmiech prawdopodobnie już bym się poddała.




2 komentarze

  1. Grudziądz śliczne miasto, byłam raz i chętnie pojechałabym drugi, bo w sumie daleko nie mam:)

    http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie jest niesamowite :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP