17.10.2015

ZMIANY | MOTYWACJA

Już od długiego czasu staram się odżywiać zdrowo, próbuję nowych rzeczy czy też różnych przepisów kulinarnych. Staram się pogłębiać moją wiedzę czytając ciekawe artykuły w internecie lub na przykład interesujące książki. Oczywiście nie tylko na temat zdrowego trybu życia, ale również jak i też dużo częściej biorę pod lupę informacje o psychologii czy życiu. Mam w planach zrobić ewolucję w moim pokoju, a proces ten już trwa. Domagam się wyjaśnień wielu treści. Analizuję życie, analizuję świat, analizuję ludzi (komicznie to brzmi), ale taka jest prawda. Chłonę wiedzę - jak żyć lepiej, jak być dobrym człowiekiem.


Do czego zmierzam? Cały czas w moim życiu zachodzą zmiany. Chcę też wykluczyć fakt, że zawsze są to tylko i wyłącznie zmiany na lepsze. Niestety nie są, czasem moje próby zrobienia czegoś kończą się marnie. Co jest w tym wszystkim najważniejsze? Kluczowe jest to, że dobrych rzeczy i sytuacji jest dużo, dużo więcej. Zawsze warto ryzykować i próbować. Nasze życie jest nudne bez zawziętej walki.

Zazwyczaj podczas drogi do sukcesu trzeba ponieść wiele porażek, ale w momencie kiedy osiągniemy to do czego dążyliśmy tyle czasu, liczą się efekty. Sukces jest taki duży, że nie ma to dla nas większego znaczenia. Niemniej jednak w każdym momencie naszego życia będziemy świadomi tego ile czasu i pracy poświęciliśmy dla danego stanowiska, dla danej mądrości. Dodatkowo będziemy dumni ze swojej wytrwałości, samozaparcia i stanowczości. To wszystko na pewno przyczyni się do tego, że będziemy szczęśliwymi ludźmi, a to powinien być nasz główny cel w życiu - BYĆ SZCZĘŚLIWYM.


Jeszcze raz zachęcam was do zmian i do działania! Twoje życie leży w Twoich rękach, nie zapomnij.

5 komentarzy

  1. Jak miło czyta się takie wpisy :3
    kiedyś bardzo bałam się zmian, chciałam nie zawieść innych i pokazać, że te dobre wyobrażenia o mnie są prawdziwe.
    Przez to się pogubiłam i wciąż zbieram. Jednak jest coraz lepiej - jestem coraz bardziej taką sobą, jaką czuję, że powinnam być. Staram się nie robić nic wbrew sobie, na siłę, by przypodobać się innym, a zmian boję się coraz mniej :D.
    3maj się Kochana :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post kochana <3
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywacyjny post! Ja również od niedawna zaczęłam się zmieniać, a raczej wprowadzać w swoje życie zmiany, jak zdrowe odżywianie, ustaliłam swoje priorytety, wyznaczyłam swój cel i zamierzam go zrealizować :))
    Chcę być szczęśliwa, podobnie jak Ty zachęcam wszystkich do zmian i działania!
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP