04.11.2015

FOTOGRAFIA | BLOG | ZDJĘCIA

Witajcie! Jak już pewnie zauważyliście nie wyobrażam sobie posta na blogu bez zdjęć. Dzisiaj chciałabym się na ten temat troszkę rozpisać i wypowiedzieć. Poza tym przyda mi się to na wok, ponieważ mieliśmy na podobny temat rozpisać się w domu. Dlaczego fotografia to ważna sztuka w życiu człowieka? Postanowiłam, że napiszę o tym trochę na blogu, ponieważ te dwie rzeczy najczęściej się ze sobą łączą. Zdjęcia to jakaś część bloga. Właściwie pomijając treść zdjęcia kreują i tworzą bloga.


 Fotografia pozwala zachować wspomnienia i zatrzymać chwilę. Umożliwia dokumentowanie naszej codzienności, podróży jak i również ciekawych spotkań. Otacza nas ze wszystkich stron. Niektóre fotografie pobudzają do refleksji, a nawet płaczu. Inne podziwiamy, a z jeszcze innych się śmiejemy. Z fotkami spotykamy się dosłownie wszędzie. Zdjęcia często służą też jako element dekoracyjny wnętrz lub jak niektórzy mówią jako element przywołujący wspomnienia. Możemy wykreować wokół siebie indywidualną galerię sztuki, oddającą nasze uczucia.


Mi osobiście portrety chyba podobają się najbardziej, chociaż jest to temat do przedyskutowania. Niektóre fotografie bardzo mnie inspirują oraz pozwalają dostrzec piękno w detalach. Często przyłapuję się na tym, że patrzę na świat przez pryzmat zdjęć. Dobre kadry odsłaniają magię osobowości, temperament człowieka i jego indywidualne cechy. Ponadto wzruszają, budzą emocje, powodują przemyślenia. Chciałam wam udowodnić, że fotografia jest naprawdę istotna i mam nadzieję, że mi się to udało.

Pozdrawiam was wszystkich i życzę miłego dnia!

4 komentarze

  1. Nigdy nie interesowałam się fotografią, chociaż sama lubię pozować do zdjęć ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Greetings I am so glad I found your blog page, I really found you by
    mistake, while I was searching on Askjeeve for something else, Regardless
    I am here now and would just like to say cheers for a fantastic post and a all round entertaining
    blog (I also love the theme/design), I don't have time to browse it
    all at the moment but I have saved it and also added in your RSS
    feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up
    the superb work.

    Feel free to surf to my web site; super colon cleanse

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham fotografie :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to opisałaś *.* zdjęcia pozwalają upamiętnić każdą chwilę życia, to wspaniałe :3
    Pozdrawiam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP