26.12.2015

MERRY CHRISTMAS!

Witajcie! Dzisiaj ostatni dzień świąt, nie jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Po długiej rozmowie z tatą stwierdziliśmy, że czas mija niezmiernie szybko, a życie ucieka. W tym roku pogoda przyczyniła się do tego, że nie czuliśmy świąt. Ta 'magia świąt' została zakłócona. Mimo wszystko Boże Narodzenie to cudowny okres. Uważam, że powinniśmy spędzić go w towarzystwie najbliższych osób. Niedługo sylwester, czas zabawy. A jak opisujecie ten rok? Co prawda jeszcze się nie skończył, ale już niebawem tak się stanie. Dla mnie ten rok był bardzo pouczający, pewne wydarzenia zmieniły mój pogląd na świat i mój tok myślenia. Liczę, że 2016r. będzie jeszcze lepszy i wierzę, że będę się dobrze bawić. Z takim nastawieniem chcę zacząć następny rok. Smutki na bok, uśmiech na twarzy i idę przed siebie! Już teraz życzę wam szczęśliwego Nowego Roku. Do następnego :)





3 komentarze

  1. Ale jesteś piękna! Masz niepowtarzalną urode ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteś śliczna ;)

    jeszcze raz zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP