28.12.2015

MY ROOM!

Hejka! Za kilka dni sylwester! Macie jakieś postanowienia na Nowy Rok?? Ja zapuszczam włosy po raz setny. Ostatnio musiałam je skrócić, ponieważ były bardzo zniszczone. Poza tym oczywiście marzą mi się dobre wyniki w nauce i dobrze zorganizowane dni. Na wszystko muszę mieć czas! :) Jeżeli chcecie dowiedzieć więcej o dobrej organizacji, odsyłam was do tej notki klik. Stwierdziłam, że w tym poście pokażę wam troszkę mojego pokoju. Na dodatek wreszcie przyszły do mnie bilety na koncert Adama Lamberta w Warszawie. Bardzo się cieszę i już nie mogę się doczekać, a jeszcze tyle czasu. Uwielbiam Jego osobowość jak i muzykę. 

Chcę was jeszcze zaprosić na mojego instagrama i snapchata! Udzielam się tam dość często :) 
Instagram: @pauuls_s
Snapchat: pauulss_s






Do zobaczenia!

8 komentarzy

  1. Bardzo przytulny pokój, zawsze miałam przekonanie, że im więcej poduszek tym łóżko fajniej wygląda :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  2. śliczny pokój <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w realizowaniu postanowień ;)
    i szczęśliwego Nowego Roku!

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie stawiam sobie postanowień noworocznych, bo wiem, że nie uda mi się ich spełnić :/. Ładny pokój ;)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Ci się spełnią Twoje życzenia! Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, ja też zapuszczam włosy ale muszę je także ściąć chociaż trochę po się zniszczyły.
    Gratuluję biletu. W zeszłym roku wybierałam się na koncert Queen z Lambertem na wokalu jednak stwierdziłam ze bez Freddiego to już nie jest to samo.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP