09.01.2016

Biały krajobraz wreszcie troszkę śniegu!

Hej! Jak mija wam weekend? U mnie wszystko w porządku, jest troszkę więcej śniegu z czego się bardzo cieszę! Moim zdaniem śnieg dodaje uroku, wszystko wygląda ciekawiej i bardziej czuć zimę. Zdecydowanie bardziej wolę zimę ze śniegiem, ponieważ zaczyna się tzw. białe szaleństwo. Jedyny minus jest taki, że temperatura na dworze najczęściej nie jest zadowalająca. Nie cierpię, gdy jest mi zimno. Dzisiaj na szczęście nie było tak chłodno, więc z moją przyjaciółką wybrałyśmy się na dłuższy spacer. Cieszę się, że mogę podziwiać piękny, biały krajobraz wokół mnie!





              

               

              

              

7 komentarzy

  1. ale super kurteczka :)
    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! ;)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jest duuuużo śniegu ! :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Klikniesz w serduszko w najnowszym poście?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Białe szaleństwo' świetnie nazwane. Ja także wolę, gdy na dworze widzę śnieg, faktycznie dodaje uroku. Świetne zdjęcia i uroczy pies! :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tego nie cierpię, ale jednak wolę, żeby był śnieg jak to na zimę przystało ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Też cieszę się,że w końcu mogę oglądać śnieg za oknem :)
    Bardzo fajne zdjęcia. Dobrze zrobione :)
    Super kurtka :)

    http://abi-bloguje.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP