24.01.2016

Elegancja i powaga!

Hej! Dzisiaj postawiłam na elegancję. Nie ukrywam, że taki outfit trochę mnie postarza, ale w pozytywnym sensie. Wyglądam na osobę dojrzałą i poważną. Zdjęcia robiłam już wcześniej, a wczoraj byłam na kuligu. Dawno tak nie zamarzłam, ale było warto. Polecam! Jeżeli w tym roku jeszcze nie byliście na kuligu ani nie urządziliście ogniska z rodziną czy przyjaciółmi to czas się za to zabrać! Pomyślcie i zorganizujcie coś. Zima będzie milsza i ciekawsza. Dzisiaj muszę jeszcze przygotować się do szkoły i nauczyć się kilku ważnych rzeczy. Miłego dnia!













Napiszcie co sądzicie o zdjęciach! :) Może macie jakieś ciekawe pomysły na następne posty? Może poruszyć jakiś ważny temat? :)

22 komentarze

  1. bardzo ładny płaszcz, ja na kuligu byłem tylko raz, ze swoją klasą i muszę przyznać, że świetnie się bawiłem, ale niestety w tym roku zima jest u nas słaba :/
    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Wyglądasz fantastycznie :) Ja chętnie przeczytałabym jakiś post tematyczny. Może o akceptacji siebie? Takie posty zawsze są ciekawe i pomocne. Pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś takiego napisać! :)

      Usuń
  3. Uwielbiam twój płacz albo sweter :D gdzie go kupiłaś? Świetnie wygląda z tym szalikiem… ja mam teraz ferie, ale za tydzień do szkoły :/
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci pasuje taki outfit!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na kuligu nie byłam już dobre parę lat, chętnie bym pojechała :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor szminki świetny! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś prześliczna! Ja nigdy nie byłam na kuligu ;/ A post tematyczny hmm.. może o tolerancji?

    its-oliwia.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz. Co do kuligu to super sprawa, tylko, że trzeba w taki mróz ciepło się ubrać. Może byłaś za lekko ubrana i dlatego zmarzłaś. Gruby sweter, rajtuzy pod spodnie i nie powinno być tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem wychodzi nam na dobre gdy się lekko postarzymy :D
    Z chęcią pojechałabym na kulig. Masz piękny kolor włosów :3

    http://www.owodoru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna porcelanowa twarz! A stylizacja piękna! :)

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne zdjęcia :) Jesteś prześliczna :-) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz fantastycznie, stylizaja i make up super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i look, buźka!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja. Wyglądasz w niej perfekcyjnie :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  18. I mnie się bardzo podoba, bardzo pasuje do Ciebie taki styl :)
    zapraszam do mnie i proszę o opinię blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP