25.01.2016

Jak nie zabłądzić? Ulegamy presji społeczeństwa!

Dzisiaj postanowiłam poruszyć ciekawy temat. Nie rozumiem ludzi, którzy ulegają innym. Najczęściej gdy jesteśmy w jakimś towarzystwie chcemy się do niego dopasować. Chcemy być częścią jakiejś układanki. Chcemy być jak reszta, bo boimy się odrzucenia. Czy w takich chwilach nie zapominamy o sobie? O swojej osobowości? Ostatnio obejrzałam intrygujący wywiad. Człowiek tak bardzo się starał, że zapomniał co daje mu szczęście. Podczas tej całej drogi 'do sukcesu' zgubił część siebie. Liczyły się tylko efekty, prestiż, pieniądze.
Do czego zmierzam?


Teraz społeczeństwo ma na nas ogromy wpływ. Gdy nie będziemy tego kontrolować... Zabłądzimy. Powinniśmy robić to co chcemy. Powinniśmy robić to co uważamy za słuszne! Zaryzykujcie. Badania potwierdzają, że ludzie częściej żałują, że czegoś nie zrobili. Żałują, że stchórzyli. Zastanówcie się nad tym. Pamiętajcie, że można przeczytać bardzo dużo, ale najważniejsza jest realizacja. Zawsze sobie powtarzam, że i tak kiedyś umrę. Tak czy siak wszyscy kiedyś umrzemy. Śmiejmy się, płaczmy, rozmyślajmy... Nie mamy nic do stracenia! Ludzie żyją pod presją społeczeństwa, pod presją innych ludzi.







Jesteś teraz bogatszy o to co właśnie przeczytałeś\aś.
Skorzystaj z tego i walcz!






34 komentarze

  1. Moim zdaniem uleganie presji społeczeństwa jest przesadzone, jeśli nie chcemy czegoś robić to tego nie robimy, każdy w życiu powinien kierować się jakimiś zasadami, które twardo powinny trzymać go w jego przekonaniach, wtedy nikomu nie ulegniemy, wiele blogerke podaje za przykład, że na imprezach kiedy ktoś nie chce pić alkoholu to pod presją społeczeństwa się upija i narzekają na społeczeństwo, osobiście na imprezy chodziłem i po prostu się odmawia i nikt nie robi z tego afery, nie naciska, ale jesli nawet to odmawia się kolejny i kolejny raz i tyle, jesli kogoś w coś wmuszają to jest już patologiczne towrzystwo, ale chyba kazdy wie ze z takim lepiej sie nie zadawać i zwyczajnie nie pojdzie sie na taka impreze a nimi. No to się rozpisałem, hha :D ale napisałem to co mnie irytuje i wyraziłem swoje zdanie ;)
    pozdrawiam i zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku zgadzam się z Tobą jednak nie zmienia to faktu, że ludzie mają na nas ogromny wpływ, również pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Cudowna! ❤💜💙

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 foto niezbyt korzystne, ale reszta rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Que lindas imagens arrasou amei o seu blog sucesso seguindo,
    tenha uma semana abençoada.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Meu Canal: https://www.youtube.com/watch?v=WflDsh0kjCo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz całkowitą rację ,trzeba żyć nie patrząc na to co inni powirdza. Nigdy nie zadowolimy innych,a najważniejsze jest nasze szczęście :D
    www.zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze staram się być sobą i nie ulegać innych bo prędzej czy później pod presją tych osób zmienimy się i to czasem nie do poznania.
    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że dzielisz się swoimi przemyśleniami, to pomaga wyrzucić z siebie emocje :) A druga rzecz, to bardzo ładny koczek, wyglądasz w nim tak delikatnie i dziewczęco :)

    Pozdrawiam ciepło, Marta :)
    www.inbluerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna z ciebie dziewczyna a w dodatku mądrze piszesz. Oby tak dalej, kochana! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektórzy czasami nie odróżniają czy dalej są sobą czy udają kogoś kim nie są. :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też tego nie rozumiem. Jaki sens ma dopasowywanie się do jakiegoś towarzystwa? Przecież w takiej sytuacji tracimy siebie i wszystkie najpiękniejsze wartości. O wiele lepiej zostać sobą. W przeciwnym razie inni będą traktować nas jak kukiełki, z którymi można zrobić wszystko. Piękne zdjęcia!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądry wpis ;) ja osobiście zawsze staram nie zwazac na innych i robić jak ja uważam lecz Sama mi rady od innych mogą być bardzo przydatne
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie masz zupełną rację. Sama mam podobne refleksje na ten temat. Swoje podejście do życia zmieniłam czytając "Bóg nigdy nie mruga", a teraz jestem w trakcie czytania kolejnych książek Reginy Brett i to ta właśnie kobieta dała mi kopa na rozpęd, w kierunku lepszego życia. Przejrzałam na oczy w wielu sprawach i wiele zrozumiałam, a przede wszystkim to, że to nasze życie i tylko my decydujemy o tym jak je przeżyjemy. Nie powinniśmy słuchać nikogo, tylko własnego serca, no i najbliższych, którzy chcą dla nas jak najlepiej. Zrozumiałam też, że nie warto dopasowywać się do innych. Po co nam tacy znajomi, ciągły stres w obawie, że coś powiemy źle itp. O wiele lepsze jest życie w zgodzie ze sobą i bez fałszywych przyjaciół.
    Pozdrawiam, Domi :)
    http://deeoemi.blogspot.com/2016/01/zatoka-pucka.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Racja, żyjemy pod ogromną presją a to nie jest dobre :) Nie każdy ma na tyle silną wolę żeby się oprzeć podążaniem za modą, wszyscy chcą być modni i na topie, a przecież najlepiej pozostać sobą, bo tylko wtedy się wyróżniamy i możemy przykuć uwagę :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto zawsze mieć własny rozum i nim się kierować. Jeśli nie chcemy robić czegoś, co inni to nie powinniśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety zgadzam się z tym co napisałaś, dlatego obyśmy nie zgubili się w tym świecie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z tym co napisałaś..

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nasze otoczenie miało, ma i zawsze będzie mieć na nas wpływ. Dużo właśnie zależy od tego z kim się zadajemy, w jakim towarzystwie przebywamy. Pasuje tu przysłowie "Z kim się zadajesz, takim się stajesz" - zgadzam się z tym całkowicie. Jednak to od nas zależy z kim chcemy przebywać i to my, a nie oni podejmujemy decyzje mające wpływ na nasze życie. Boimy się odrzucenia ze strony rówieśników, którzy to umiejętnie wykorzystują i po prostu im ulegamy. Należy jednak pamiętać, że każdy ma swój rozum i zanim coś zrobi sam powinien pomyśleć czy to napewno jest dla niego dobre :). Bardzo fajny post :D.


    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie rozumiem jak można ulegać presji, powinniśmy umieć sprzeciwić się innym, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa notka,śliczne zdjęcia ;)
    http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie bardzo denerwuje jak ktoś nie ma własnego zdania.. ;) Co do tego co napisałaś masz racje, mi natomiast nigdy nie zdarzyło się ulec znajomym ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trafne przemyślenia, ale jednak chęć robienia tego co się chce i robienie tego co się chce, warto standaryzować rozumiem, racjonalizmem i opinią innych, przynajmniej tych zaufanych czy autorytetów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz w takim koku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely hair style!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  25. kazdy z nas zyje pod presją, grunt to umieć w tym wszystkim odnaleźć siebie :)


    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie popieram! Sama w towarzystwie nigdy nie próbuję się "dopasować" ani przymilić na siłę. Jestem sobą, jeśli komuś się to nie podoba i mnie "odrzuci", to jego problem, nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fakt, ulegamy najbliższemu otoczeniu i nie tylko. Chcemy dobrze wypaść w oczach blisko nas, mass media i inne takie nami manipulują, w mniejszym czy większym stopniu, stwarzają pozory, ze powinnismy być tacy i tacy. Niestety, cieżko sie trzymać ;)
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie są niestety uroki cywilizacji...

    Nowy post na blogu. Zapraszam! Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP