01.01.2016

SYLWESTER | Podsumowanie roku 2015 !

Hejka! Nadszedł wyczekiwany Nowy Rok. Dzisiaj postaram się podsumować mój 2015r. Jak już pisałam ostatnio wydarzyło się wiele rzeczy, a ja zyskałam ogromne doświadczenie. Po dłuższym zastanowieniu powiem wam, że nie żałuję nawet tych najgorszych dni, ponieważ to właśnie one nauczyły mnie najwięcej. Żyję z myślą, że nic nie dzieje się bez przyczyny i tak po prostu miało być. Z tego też powodu nie mam zamiaru przejmować się tymi wszystkimi niemiłymi sytuacjami, ze wszystkiego wyciągnęłam wnioski i po prostu muszę żyć dalej. Użalanie się nad sobą tak naprawdę nic nie wniesie do mojego życia i tylko pogorszy moje samopoczucie. Czasu nie cofnę tak czy inaczej.W tym roku było również mnóstwo pięknych chwil do których z chęcią bym powróciła. Wiem na kogo mogę liczyć i od kogo mogę otrzymać najwięcej wsparcia. Jest to sprawa o której przeważnie ludzie zapominają, ale warto mieć na uwadze, że jest to wątek niezmiernie ważny. Zmiana szkoły również wpłynęła na mnie bardzo dobrze choć nie ukrywam, że na początku było mi ciężko. A jakie postanowienia noworoczne? Szczerze mówiąc nie mam żadnych konkretnych planów. Po prostu chcę być lepszą osobą, chcę ukończyć klasę z dobrymi wynikami, chcę się nauczyć jeszcze lepiej gotować czy np. chcę jeszcze bardziej przyłożyć się do bloga no i oczywiście w moim życiu nie może zabraknąć aktywności fizycznej! W tym roku troszkę to zaniedbałam. Nie chcę, aby ponownie się to powtórzyło.  Życzę wam szczęśliwego Nowego Roku!!! :)


3 komentarze

  1. szczęśliwego nowego roku! ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wszystko przemyślane w notce :) Szczęśliwego :*
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to nie przejmować się tym co się stało, w końcu nie na wszystko mamy wpływ ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP