22.01.2016

TAG: 20 faktów o mnie

Witajcie! Dzisiaj postanowiłam, że napiszę troszkę o sobie. Na moim blogu nigdy nie było żadnego tagu. Myślę, że czas to zmienić. Uznałam, że jest to bardzo dobry pomysł i zaciekawi was choć odrobinkę. Powiem szczerze, że ciężko było mi zgromadzić te fakty, bo znając mnie zapewne te ciekawsze kwestie ominęłam. Być może w przyszłości pojawi się jakiś podobny post, bo tych faktów jest dużo więcej. Serdecznie zapraszam do dalszej części wpisu !:)

1. Z roku na rok jestem bardziej pewna siebie. Im jestem starsza tym mniej przejmuję się zdaniem innych.

2. Nie wyobrażam sobie dnia bez butelki wody niegazowanej. Codziennie rano kupuję sobie małą butelkę i piję ją w ciągu dnia w szkole.





3. Boję się pająków i większości owadów.

4. Staram się być miłą osobą, ale niestety nie zawsze mi to wychodzi, ponieważ jestem niecierpliwa i w pewnych chwilach potrafię być naprawdę wredna.

5. Jestem straszną panikarą. Przekonali się o tym już wszyscy moi przyjaciele.

6. Jestem osobą bardzo uczuciową i wrażliwą, ale dobrze mi z tym, bo właśnie te cechy pozwalają mi dostrzec to co w życiu jest naprawdę ważne.

7. Moim ulubionym kolorem jest niebieski, a na drugim miejscu na mojej wypasionej liście najlepszych kolorów ląduje pudrowy róż.

8. Bardzo nie lubię złośliwych ludzi, którzy źle życzą innym. Chyba nigdy nie zrozumiem takiego zachowania. Uważam, że wszyscy wzajemnie powinniśmy się wspierać. Skąd na świecie tyle zła i nienawiści?



9. Chciałabym w przyszłości dużo podróżować. Uwielbiam piękne miejsca, uwielbiam świat oraz chcę poznać ciekawych ludzi.

10. Jestem marzycielką. Cały czas marzę. Nie wiem czy to to dobra cecha, ponieważ zdarzają się niestety rozczarowania, których ciężko jest uniknąć. 

11. Uwielbiam herbatę. Najbardziej lubię owocowe, a najlepiej smakują mi zimą i jesienią. Świetnie sprawdzają się w chłodniejsze dni.

12. Obsesyjnie podobają mi się tatuaże na nadgarstku. Bardzo prawdopodobne jest to, że w przyszłości sobie taki sprawię :) 



13. Jestem osobą upartą. Potrafię prosić wszystkich o radę, a na końcu najczęściej tak czy siak robię swoje.

14. Uwielbiam mieć zawsze wszystko dopięte na ostatni guzik i bardzo dużo wymagam od samej siebie. 

15. Wydaje mi się, że jestem osobą zorganizowaną. Potrafię sobie wszystko dokładnie ustalić i zaplanować. Oczywiście muszę mieć chęci, bez tego nic mi się nie udaje. Bardzo często jest tak, że po prostu nie mam na coś ochoty i brakuje mi motywacji.

16. Wierzę, że w życiu nic nie dzieje się bez przyczyny. Uważam, że wszystko ma sens. Trzeba tylko dobrze się nad tym zastanowić i wyciągnąć wnioski.

17. Mam wrażenie, że jestem zupełnie inna niż moi znajomi w szkole. Zawsze mam inne zdanie i inny pogląd na świat.

18. Bardzo cenię dobrych ludzi z którymi mam styczność w ciągu dnia. Jestem wdzięczna wszystkim, którzy w jakiś sposób mi pomagają. Ja również kiedy mogę zawsze pomogę, doradzę i podniosę na duchu.



19. Jestem w pewnym sensie niezdarą. Często coś mi się nie udaje przez to, że jestem zamyślona. Za bardzo skupiam się na szczegółach.

20. Często mam tak dużo myśli w głowie, że nie mogę się wysłowić. Nie zdążę powiedzieć jednego, a już chcę zacząć mówić o czymś innym.

Może macie coś ze mną wspólnego? :) Napiszcie, a z chęcią przeczytam co to takiego! 

18 komentarzy

  1. Fajne fakty :D wiele mogłam sie o Tobie dowiedziec ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! Mamy dużo wspólnego :D Bardzo nie lubię pająków, uwielbiam herbatę ♥ Mogłabym ją pić litrami, haha! Również jestem marzycielką, to czasami bardzo utrudnia proste sytuacje. Niezdara ze mnie ogromna, ale cóż :D Podróżowanie to takie moje małe marzenie :) Pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też marze o tatuażu na nadgarstku ostatecznie na karku.
    Pająków nie lubię przez serię Harry Potter.
    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie mi się spodobał twój blog, piękny wygląd i pięknie piszesz. Mamy bardzo podobne poglądy, tak samo nigdy nie zrozumiem złośliwości innych osób, w końcu kazdy zasługuje na szczęście, co nie? Obserwuje. Czekam na nowe posty :)
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem bycie panikarą jak najbardziej XD U mnie szczególnie intensywnie objawia się to podczas oglądania filmów - wystarczy, by bohater trzasnął drzwiami, a ja już ląduje pod kołdrą.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre fakty również do mnie pasują.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo! Jesteśmy bardzo podobne :) Boję się pająków, jestem niecierpliwa, uczuciowa i panikuję. Również nie ogarniam złośliwych ludzi, ale niestety z jednym takim osobnikiem przyszło mi żyć pod jednym dachem. Chciałabym podróżować, lubię marzyć i uwielbiam tatuaże :) A jeśli chodzi o takie na nadgarstku, to już mam ;D Jak się na coś uprę, to też nie ma przebacz. Ale zorganizowana, to ja nijak nie jestem ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też codziennie muszę pić czystą wodę - takie małe uzależnienie związane ze zdrowym odżywianiem :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem straszną panikarą :D Niebieski jest pięknym kolorem!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nasze wspólne cechy : też jestem uparta, boję się pająków, też marzycielka i osoba uczuciowa ^^

    http://chwila-z-nadien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo się o obie dowiedziałam. Tak jak ty jestem straszną panikarą i uwielbiam herbaty owocowe.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. z większoscia się utożsamiam, szczególnie punkt 5 i 6 :)

    mogłabys poklikać w linki w tym poscie ? by-vanys.blogspot.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięć! Też się boję pająków :D
    Jesteś przepiękna ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny TAG, ja też uwielbiam herbatę, ale zieloną i również uwielbiam podróże :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłaś dodać,że jesteś bardzo dojrzala jak na swój wiek,sprawiedliwie oceniasz,nie zostawiasz przyjaciół gdy mają swoje zdanie,nie odzywają się do Ciebie przez tydzień(pomijając to,że sama też się nie odzywałaś) i nie satją w obronie jak zupełnie nie wiedzą kto ma rację.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP