03.01.2016

Ulubione kanały na YouTube | Najlepsze utwory ♥

Witajcie!  Piszę tego posta zupełnie na spontanie w spokojny, niedzielny wieczór. Chciałabym w tym poście opowiedzieć wam trochę o moich ulubionych kanałach na youtube oraz polecić wam kilka ciekawych utworów, które w ostatnim czasie najbardziej przypadły mi do gustu. W tym momencie mamy ogromny wybór filmów na YouTube, jednak mam kilku youtuberów, których twórczość śledzę już od jakiegoś czasu i to właśnie o nich wam opowiem!


  • Zacznijmy od najlepszej pary, czyli pary łobuzów!  Hejłobuzy to kanał Karoliny i Dariusza. Uwielbiam ich poczucie humoru, systematyczność, szczerość. Wkładają bardzo dużo pracy w to co robią i bardzo szanują wszystkich swoich widzów. Kręcą vlogi i pokazują swoją codzienność. Śledzę ich kanał dosłownie od początku i mogę wam szczerze polecić ich wszystkie filmiki. Udostępnię wam ich filmik ze ślubu, który odbył się jakieś 2 miesiące temu! :)




  • Allie Marie Evans to youtuberka, która bardzo mnie inspiruje. Jej każdy filmik jest przemyślany. Ma niesamowite filmy, a przy tym bardzo dobrze się bawi. Lubię jej styl jak i osobowość. Odkryłam ją niedawno, a już wiem, że jest jedyna w swoim rodzaju. Wstawię tu jej najnowszy filmik, który również zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. 



  • Następną osobą, którą bardzo cenię jest Ola. Znalazłam jej kanał już bardzo dawno, gdy wstawiła swoje pierwsze filmy do sieci. Śledzę ją do tej pory, a wniosek jest jeden - Ola to to mistrzyni. Porusza tematy bardzo popularne jak i te mniej powszechne. Najczęściej zgadzam się ze wszystkim co mówi, bo mówi prawdę. Serdecznie polecam, a to jeden z jej filmików! 




  • Następny kanał to viva-a-viva prowadzony przez Karolinę. Jej filmy skupiają się głównie na modzie, ale nie tylko, ponieważ zrobiła wiele innych ciekawych filmików. Porusza bardzo przydatne kwestie, jest przy tym bardzo otwarta i ma wiele pozytywnej energii w sobie. Odsyłam was do jednego z jej filmików! :)




  • Bardzo lubię też kanał Karoliny Baszak. Uwielbiam jej spokój i wrażliwość. Każdy jej film jest cudowny i mogę powiedzieć, że mnie uspokaja. Na jej kanale wszystko jest dopracowane na ostatni guzik. Prowadzi również bloga, którego bardzo polecam. Uważam, że jej filmy ciężko jest przebić. Ma niesamowity głos, stworzyła również swoją własną markę aeterie, życzę jej samych sukcesów! 



Teraz nadszedł czas na moje ulubione piosenki. Wiadomo one z tygodnia na tydzień się zmieniają, ale chcę wam polecić kilka świetnych utworów, które są dla mnie aktualnie na pierwszym miejscu. Słucham najczęściej tego co wpadnie mi w ucho. Ciężko jest mi dokładnie określić to wszystko, więc po prostu raz na jakiś czas wrzucę tutaj jakiś interesujący kawałek.









To wszystko co przygotowałam na dzisiaj. Jeszcze raz serdecznie wam polecam przejrzeć kanały jak i utwory, które wrzuciłam. Może przypadnie wam coś do gustu, a może czymś się zainspirujecie? Kto wie, wszystko jest możliwe. Tymi słowami się z wami żegnam i jeszcze w tym tygodniu pojawi się kolejny post, tym razem ze zdjęciami, których dzisiaj brakowało. Do zobaczenia! :)

7 komentarzy

  1. Uwielbiam Alex! :) Reszty nie kojarzę, ale na pewno odwiedzę ich strony!:) piosenki super! :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenki super obejrzałam z kilka filmików które dałaś
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam piosenki Seleny :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne propozycje ;)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądam stąd tylko Olę, ale zaraz zobaczę jeszcze kanał Alie! Niestety żadnej z tych piosenek nie słuchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zwiastun śluby! Bardzo się zrelaksowałam przy tym poście :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejłobuzy są na prawdę świetni!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP