16.01.2016

Winter is coming

Witajcie! Oczywiście zimą nie mogło zabraknąć zdjęć na tle śniegu. Jest go wszędzie pełno, bardzo się z tego cieszę. Mam nadzieję, że takie 'zimowe' zdjęcia przypadną wam do gustu. Lubię bloga za to, że mogę umieścić tutaj co tylko chcę. Weekend to okres kiedy mogę zająć się wpisami, w tygodniu rzadko kiedy jest na to czas. Styczeń jest wyjątkowo miły, a w szkole radzę sobie bardzo dobrze. Spodziewałam się gorszych wyników w pierwszym semestrze, a tu takie zaskoczenie! :) Wszystko idzie zgodnie z planem. Mam nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej! :) A wam jak mija styczeń? Macie już ferie? Moje zaczynają się dopiero w połowie lutego, ale nie narzekam! ;)





 






23 komentarze

  1. Właśnie planuję zdjęcia na śniegu bo nie można przepuścić takiej okazji :)

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz, że śniegu wszędzie pełno.. ja jednak odczuwam jego dotkliwy brak ^^ U mnie również ferie zaczynają się w połowie lutego, ale może wtedy napada trochę więcej śniegu. Fajne zdjęcia ;) Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja uroda przyciągnęła moją uwagę. Genialne zdjęcia :)
    Z przyjemnością dołączam do obserwatorów :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ferie zaczynam teraz :) Śliczne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ferie też zaczynają się od połowy lutego. Jeszcze tylko miesiąc ;_;
    U mnie prawie nie ma śniegu. Ledwo spadnie i zaraz się topi.
    Śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczną buźkę! Miło się na ciebie patrzy :)

    Może wspólna obs?
    Daj znać u mnie :)
    http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia , jesteś mega fotogeniczna :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!
    Ja też jestem zaskoczona wynikami na pierwszy semestr, oczywiście pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne ombre, sama planuję zrobić na feriach, niby u fryzjera, ale i tak boję się, że efekty u mnie będą godne pożałowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że nie ma się czego bać! Tym bardziej, że chcesz zrobić to u fryzjera ;)

      Usuń
  10. Masz ciekawą urodę :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jesteś śliczna! Trochę takie uosobienie pani Zimy, chociaż w wydaniu wiosennym równiez byłoby uroczo:)
    Śnieg jest super, a zdjęcia na jego tle to już chyba zwyczaj - tak samo jak sesje jesienne :D
    Buziaki!
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi styczeń mija bardzo dobrze :) Ja już zaczęłam ferie z czego bardzo się cieszę! Śliczne zdjęcia! Wyglądasz cudownie :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna! ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia, masz oryginalną urodę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    mimi-bambini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. maga ładne zdjęcia, ten kolor na ustach ładnie podkreśla twoją urodę ;) u mnie w mieście zima też przyszła, ale niestety śniegu nie ma tak dużo :/

    http://tylkomnie-czytaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesuu *.* jesteś prześliczna, poważnie. Strasznie ładne masz rysy twarzy, i jeszcze na tym zimowym tle cała wyglądasz cudnie. Zdjęcia piękne! Również zaczynam ferie w połowie lutego także sobie jeszcze poczekamy, niestety.
    Pozdrawiam ciepło w ten zimowy dzień! (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie lubię śniegu, jest za zimno, zdecydowanie za zimno, aż się nie chce z domu wychodzić

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też zaczynam ferie w lutym ale niestety nie mam jeszcze planów :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP