30.01.2016

Zakupy i sushi z Nicol - Miła sobota

Witajcie! Wczoraj z moją dobrą koleżanką Nicol wybrałyśmy się na zakupy do Grudziądza. Z racji tego, że troszkę zdjęć udało nam się zrobić postanowiłam przygotować dla was posta. Ogólnie był to dość zabiegany dzień. To, że rano zdążyłyśmy na pociąg to jakiś cud! Potem już było z górki. Byłyśmy również na pysznym sushi w SayuriSushi. Miałam wrócić do domu troszkę wcześniej, ale w trakcie dnia plany się zmieniły. Dzisiaj już zabieram się do pracy i dobrze przygotuję się do szkoły. Nie będzie to takie łatwe, ponieważ w tygodniu czeka mnie kilka ważnych sprawdzianów. Do ferii już tylko dwa tygodnie. A wy jak radzicie sobie w szkole? A może macie ferie? Napiszcie! Poza tym już niedługo pojawi się dla was post o mojej wieczornej rutynie i o pielęgnacji twarzy! Do zobaczenia :)








Z wy lubicie sushi? :)
Miłego dnia!

21 komentarzy

  1. Super fotki :) mi już sie kończą ferie :(
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, widać, że dzień udany! ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sushi wygląda świetnie *.*

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już kończę ferie, niestety! Świetne zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nareszcie zaczęłam ferie :D Trzymam kciuki za sprawdziany :)

    Zapraszam do siebie http://zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spędzony dzień, buziaki!❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie jadłam sushi, ale chciałabym spróbować. :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak tam zakupy się udały ? :) :)
    Ja zawsze chcialam spróbować sushi, ale jakoś nigdy nie bylo okazji :/ a niedawno byliśmy u znajomych we Wrocławiu i wlasnie w koncu postanowiliśmy iść do takiej fajnej knajpki sushi i wyprobować ich kuchni- mi smakowalo :) :)
    ale największy ubaw mieliśmy, ucząc się jeść tymi pałeczkami :P hehehe

    świetnie wyglądacie- bardzo ladne z Was dziewczyny :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne zdjecia,

    zapraszam do siebie ;)
    Wlasnie zaczynam i znajdziesz u mnie wszystko, o czym my kobietki kochamy ! :*
    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez dłuższy czas chodziła za mną chęć spróbowania sushi, ale nie mogłam, bo byłam w ciąży, a w ciąży nie jada się surowych mięs. Niedawno spróbowałam i jak dla mnie paskudztwo. Fajnie, że Ci się wypad udał :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale jestes podobna do oli z yt z kanału lastdream, nie wiem czy kojarzysz o.o
    mogłabys poklikać w tym poscie ? :)
    http://by-vanys.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie jadałam sushi, tak naprawdę to się boję :p
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie jadłam sushi :)


    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj nie lubię sushi, nie moje smaki. A co do szkoły, studiów to też już mam za sobą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP