05.01.2016

Zmiana wyglądu bloga!

Witajcie! Pewnie już zauważyliście, że wygląd bloga całkowicie się zmienił. Jest przejrzyście i wszystko jest na odpowiednim miejscu. Potrzebowałam takich zmian, teraz dużo łatwiej można poruszać się po stronie, a mi na pewno ułatwi to pracę nad blogiem i nad wpisami. Dodałam również strony, których wcześniej brakowało. Mam nadzieję, że wam również podoba się nowy design bloga. Bardzo długo nic się tutaj nie zmieniało. Jednak poświęciłam kilka dni i mamy ogromną zmianę. Wszystko wydaje się bardzo proste, ale takie nie było. Miałam kilka pomysłów, a po ich zrealizowaniu wracałam do poprzedniego wyglądu. Nie mogłam na nic się zdecydować. W końcu postawiłam na prostotę i taka wersja najbardziej mi odpowiada. Jest tak jak chciałam. Nagłówek jest prosty, przejrzysty. Wcześniej było więcej koloru, ale chciałam z tym skończyć. Miałam ochotę zrobić coś co będzie bardziej profesjonalne. Jest jeszcze kilka rzeczy o które chciałabym zadbać, ale to wkrótce.

             







3 komentarze

  1. woow, nowy wygląd bloga jest świetny! :) bardzo tutaj przejrzyście i super! :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie zmieniłaś wygląd bloga.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP