29.02.2016

Co przykuło moją uwagę w lutym? Miesiąc z Pauuls

Witajcie! Chcę jakoś urozmaicić tego bloga i wpadłam na pomysł, że stworzę serię wpisów o tym co przykuło moją uwagę w danym miesiącu. W każdym takim poście przedstawię wam rzeczy, które mnie zainspirowały i wywarły na mnie bardzo dobre wrażenie. Będę pisać wam po prostu o tym co mnie zafascynowało. Takie wpisy na pewno sprawią, że bliżej mnie poznacie. Jest też ogromna szansa, że czymś się zainspirujecie. Mam nadzieję, że taka seria przypadnie wam do gustu. Jestem bardzo ciekawa waszej opinii.
Po tym krótkim wstępie zapraszam do dalszej części wpisu!


 LUTY


INSTAGRAM
Zacznę może od najlepszego profilu na instagramie. Długo się nad tym nie zastanawiałam, ponieważ od razu przyszedł mi do głowy profil Brett'a i Kim. Zamieszczają pełno cudownych, inspirujących zdjęć. Zawsze dużo nowości, nic tylko przeglądać i podziwiać! :)

CYTATY
 W tym momencie zaczyna się moja ulubiona część postu. Bez zbędnego pisania przejdę od razu do najlepszych cytatów z jakimi miałam do czynienia w tym miesiącu.
"Żeby odnieść sukces, bądź pierwszy, bądź śmiały i bądź inny" - RAY KROC (założyciel sieci restauracji McDonald's)
"Aktem największej odwagi wciąż pozostaje myśleć samodzielnie. Na głos." - COCO CHANEL
"Zawsze bądź pierwszorzędną wersją siebie zamiast drugorzędną wersją kogoś innego." - JUDY GARLAND
"Obyś żył tak długo, jak pragniesz, a nie pragnął tak długo, jak żyjesz" - PORZEKADŁO IRLANDZKIE


FILM
W Lutym najbardziej spodobał mi się film 'Do utraty sił' Antonine Fuqua. Jest to opowieść o człowieku, który posiadał wszystko i stoczył się na dno. Bardzo mi się spodobała genialna gra aktorska. Film trzymał w napięciu do samego końca. Serdecznie wam go polecam!

MUZYKA
Ostatnio przykuła moją uwagę piosenka Zayna "PILLOWTALK". Świetnie sobie radzi! Teledysk również bardzo mi się podoba. Nic dodać, nic ująć.

                     

ZDJĘCIE
Najbardziej w tym miesiącu podoba mi się zdjęcie wykonane przez Łucję. Jest delikatne i subtelne, czyli takie jak lubię. Ciężko było mi wybrać te 'najlepsze', ponieważ każde zdjęcie zupełnie inaczej się prezentuje. Kolory na tym zdjęciu chyba najbardziej mnie urzekły :)


To wszystko co przygotowałam na dzisiaj. Myślę, że takie szybkie podsumowanie lutego to dobry pomysł! :) Pozdrawiam i do zobaczenia!

23 komentarze

  1. fajny pomysł na taka serię ;) świetne cytaty ! i też bardzo podoba mi sięto zdjecie Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tą serią, bardzo podobają mi się te cytaty :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. super wpis! podoba mi się taka forma ulubieńców :3 ten profil na insta wydaje się ciekawy, nawet bardzo, koniecznie wyszukam i zaobserwuję! :D
    cudne cytaty *.* w szczególności ten drugi mi się podoba :3
    film jest na mojej liście oczekujących, bo obejrzałam początkowe 30 min. a później już zbrakło mi czasu :P alle akcja tak się rozkręciła, że już nie mg się doczekać aż obejrzę całość <3
    dobra nutka :) lubię cover Leroya Sancheza (?) chyba bardziej niż oryginał jednak :)
    a zdjęcie...majstersztyk!! buziaakii :**
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Do utraty sił" jest na mojej liście do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. film ciekawy, muszę obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te cytaty :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa seria jest na prawdę genialnym pomysłem. Chętnie będę czytać to co cię zainspirowało. Cytaty są piękne, pierwszy raz je czytam :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A warto dodać, że Ray Kroc założył McDonald's w wieku 50 lat! Film jest na mojej liście do obejrzenia już od jakiegoś czasu, ale jakoś nie mogę się zabrać do tego. A zdjęcie z tej sesji też mi się najbardziej podoba :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne jest to Instagramowe konto *.*
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe zestawienie, najbardziej zaintrygował mnie film!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor na ustach na pierwszym zdjęciu! ten instagram expofilm jest świetny, widać, że w zdjęciach jest dusza artystyczna, takie lubię najabrdziej :)

    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcie - tak jak piszesz, subtelne i delikatne. I piękny ten instagram, który polecasz! Na pewno go odwiedzę ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. za ten film zabieram się i zabieram, ale widze że chyba warto poświęcic czas na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, świetny blog, świetne zdjęcie <3 Jestem tu pierwszy raz i zostaję. Fajny pomysł, z takim podsumowaniem.
    Cytat Coco najlepszy, zawsze cudowny. I instagram też rewelacyjny.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Konto na instagramie, które poleciłaś jest świetne!
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa seria :) również lubię piosenkę Pillowtalk . Zdjęcie jest cudowne , zakochałam się <3
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne cytaty :D
    Kolorek na ustach na pierwszym zdjęciu jest cudowny *_*
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu i jeśli mogłabym prosić klikniesz w linki w moim najnowszym poście ?
    Z góry za wszystko dziękuję :**


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Film chyba sobie obejrzę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy zobaczyłam zdjęcia na instagramie, to przyszło mi do głowy tylko... wow! To samo powiedziałabym o fotografii Łucji - jest równie prześliczna!
    Pozdrawiam, shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cytaty są genialne!

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna seria, podobają mi się cytaty, instagrama wprost uwielbiam, a o tym filmie nie słyszałam, ale z chęcią obejrzę jak tylko znajdę trochę czasu. Zdjęcie faktycznie jest genialne, ile razy bym na nie nie spojrzała to i tak będzie mi się podobać tak samo ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  22. Na instagramie można znaleźć prawdziwe cuda, jeśli chodzi o zdjęcia :) Świetne cytaty, czwarty w szczególności mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post i ciekawa seria :) na ig można znaleźć serio dużo profili osób, które robią śliczne zdjęcia.


    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP