18.02.2016

Efekty współpracy z Łucją Stefaniuk

Witajcie! Jak co roku wybrałam się do Gdańska na ferie. Czas bardzo szybko minął, a ja już leżę w domu chora. Mam nadzieję, że szybko mi przejdzie i będę mogła cieszyć się feriami. Nie czuję się najlepiej i kilka następnych dni muszę spędzić w domu. Oczywiście nie mogło zabraknąć zdjęć. Tym razem współpracowałam ze wspaniałą Łucją Stefaniuk. Jestem bardzo zadowolona z efektów. Zdecydowałam się na czerwony sweter, który świetnie się prezentował. Czekam na waszą opinię i zapraszam do dalszej części wpisu! :)
















 





40 komentarzy

  1. Piękne zdjęcia, czerwień do Ciebie idealnie pasuje :)!
    Życzę powrotu do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są genialne ;)
    Zdrowiej szybko !

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeeepiękne zdjęcia! Wyszłaś czarująco :) :*

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne zdjęcia i te włosy:) zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i cudna Ty! :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo ładna :) Masz taką malutką twarz, jak laleczka!
    Zdjęcia są naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie sweterek jest piękny <3 współprace potrafią być bardzo korzystne ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia są cudne ;) ale najlepszy jest kolor ust identyczny do koloru sweterka :)
    wpadnij na nowy post :) | http://magdelblog.blogspot.com/2016/02/tag-20-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczną masz urodę. Wiele ciekawych portretów, szczególnie te czarnobiałe zdjęcia, na których tak fajnie powiewają Ci włosy na wiatrze. Ekstra wyszło!! Pozdrawiam, Seba

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny,ładny wizualnie Blog! Super zdjęcia.
    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba,zostań ze mną na dłużej :) Warto!
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz fenomenalnie ! :)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja i zdjęcia! Życzę powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia! :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bym była zadowolona. Bardzo udana współpraca :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jestes :) Zdjecia są świetne :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. prześlicznie wyszłaś na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo śliczna i masz hipnotyzujące spojrzenie ;)
    Bardzo mi też przypadł do gustu Twój blog ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojeeeejuuuu, zakochałam się w tych zdjęciach! ♥
    Obserwuję :), podoba mi się strasznie Twój blog! <3
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, jestem pod ogromny wyrażeniem. Zdjęcia idealne! :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  24. O, byłaś w moim mieście:)
    Piękne zdjęcia, czerwony sweter śliczny. Masz naprawdę fajną, delikatną urodę:)
    Pozdrawiam,
    P.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz, ślicznie Ci w tym kolorze:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia ! :* .
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia, takie ciepłe kolory. Pięknie się to wszystko prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są cudowne.
    Przepiękna sesja.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia są niesamowite!
    Wyglądasz zjawiskowo :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku przepiękne zdjęcia! :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz :) Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP