23.02.2016

Good mood

Witajcie! Jak wam mija tydzień? U mnie jest już dużo lepiej. Najważniejsze, że wyzdrowiałam i mogę cieszyć się ostatnim tygodniem ferii. Katar dalej męczy, ale widać dużą poprawę. Czuję się bardzo dobrze i prawie cały czas jestem w dobrym humorze. Dni wolne mają na mnie bardzo dobry wpływ. Myślę, że powinno być ich dużo więcej :) Zdjęcia z dzisiejszego postu były zrobione zupełnie na spontanie, dobrze jest mieć aparat i siostrę pod ręką. Napiszcie co o nich sądzicie. Mi bardzo podoba się ta bluzeczka w paski, którą kupiłam ostatnio w H&M :) Chciałabym też was wszystkich zaprosić na mojego instagrama. Dużo częściej się tam udzielam. Miłego dnia! :)
Mój instagram: pauuls_s











 






23 komentarze

  1. Masz świetny golfik, wzór w paski- mój ulubiony :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz i jaki masz ładny kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi rownież bardzo podoba sie ta bluzeczka w paski. Urzekły mnie Twoje zdjęcia, sa bardzo dobre. Od razu widać, ze masz profesjonalny sprzęt, albo profesjonalna siostrę :p

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie, zachęcam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że czujesz się lepiej :) Piękne zdjęcia!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jesteś, śliczne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, piękna, piękna!

    Zapraszam do rozdania na:
    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia robione spontanicznie są najlepsze :P Koszulka jest świetna ! Strasznie mi się podobają te z golfami ,niestety sama nie mogę ich nosić bo strasznie gryzą mnie w szyję i mam wrażenie że się duszę haha :D


    www.zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje ci taka szminka! Świetnie wyglądasz :)

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka faktycznie bardzo klasyczna i łądna ;) Mnie też się już kończą ferie ;c

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny golf, wyglądasz w nim obłędnie :)! DObrze, że już Ci katar minął, bo u mnie wręcz odwrotnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też ostatni tydzień ferii się kończy i szkoła wkrótce :( Śliczna bluzeczka i super zdjęcia :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ig :) obserwuje ;)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna bluzeczka i zdjęcia fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz piękne zdjęcia :*
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super basic. Często takie noszę <3
    __________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia są super ! jesteś niesamowicie piękną dziewczyną ;) Tylko uśmiechaj się częściej ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyszłaś!


    http://siostrynaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo polubiłam ostatnio paski :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. golfik bardzo mi się podoba i do tego plus za to że jest w paski:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP