10.02.2016

Już niedługo ferie!

Witajcie! Już niedługo ferie, bardzo się z tego cieszę. Taki odpoczynek bardzo mi się przyda. Mam wiele planów i liczę na to, że wszystkie uda mi się zrealizować! Oczywiście będę miała więcej czasu, więc przygotujcie się na jeszcze więcej wpisów. Pamiętam, że ferie 2015 były bardzo udane i myślę, że te też takie będą! Niestety teraz jeszcze muszę zrobić to co do mnie należy i przygotować się na sprawdziany... Mam już tego dość. Na szczęście w szkole mimo wszystko panuje miła atmosfera, więc są też jakieś pozytywy! :)
Zostawiam was z porcją zdjęć. Myślę, że wam się spodobają. Zapraszam do oglądania, a ja już się z wami żegnam! :) Koniecznie też napiszcie co u was słychać! Jesteście przed feriami czy może już po?
 
 

 

 







12 komentarzy

  1. Moje ferie jeszcze trwają, ale tak mi szkoda, ze już koniec. Pinaxi.bligspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna:) ja mam przerwę na studiach, jeszcze tylko tydzień. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem już po feriach, jednak chętnie bym je powtórzyła, haha :D Miłego wypoczynku! Zdjęcia są przepiękne, cudowne :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post oby tak dalej ! :D http://wiktoriakredki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny post oby tak dalej ! :D http://wiktoriakredki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ferie już niestety minęły :(

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ferie się już kończą i niestety trzeba znowu się przyzwyczaić do rannego wstawania :( Śliczny sweterek ;3

    http://zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ślicznie wyglądasz :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mi zostały 2 ostatnie dni odpoczynku ;-; Nawet nie zauważyłam kiesy minęły te 2 tygodnie ;d. Świetny wygląd bloga, i cudne zdjęcia.
    Wpadnij do mnie :) | http://magdelblog.blogspot.com
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie zaczęłam ferie, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! :)
    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz - wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.

    >>>>>>SYDNEYSLEEK.COM<<<<<<<

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP