05.02.2016

My night routine! Moja pielęgnacja twarzy.

Witajcie! Dzisiaj obiecany post o mojej wieczornej rutynie, czyli o mojej pielęgnacji twarzy. Chciałam wam dokładnie pokazać jak dbam o moją cerę i jakich kosmetyków aktualnie używam. Postaram się opowiedzieć wam o tym co robię i opisać krótko produkty, które stosuję. Bardzo lubię przeglądać takie blogowe wpisy, więc pomyślałam, że was również może to zainteresować.


 1.  Oczywiście moją wieczorną rutynę zaczynam od dokładnego demakijażu twarzy, a do tego używam mleczka nagietkowego z ziaji. Produkt jest naprawdę wydajny i u mnie bardzo dobrze się sprawdza. Nie podrażnia mojej skóry mimo tego, że jest bardzo wrażliwa. Biorę odrobinę na wacik i delikatnie oczyszczam twarz. Stosuję mleczko już naprawdę długo i jestem bardzo zadowolona. 

 

2.  Następnie myję moją twarz pianką oczyszczającą. Powiem wam szczerze, że jest to moja pierwsza pianka od Pharmaceris, wcześniej używałam innych pianek. Ostatnio postanowiłam spróbować czegoś innego. Jest przeznaczona szczególnie dla skóry wrażliwej. Póki co pianka sprawdza się bardzo dobrze, zobaczymy jak będzie później. Może mieliście z nią do czynienia? 



3.  Nie zapominam również o tym żeby co jakieś 3 dni używać peelingu oczyszczającego z nivea. Moja skóra potrzebuje odświeżenia. Peeling sprawia, że cera wygląda zdrowiej. Dobrze sobie radzi z drobnymi niedoskonałościami. Uważam, że regularne stosowanie peelingu wygładza skórę twarzy i poprawia jej wygląd. Ten peeling możecie kupić dosłownie wszędzie w przestępnej cenie.



 4.  Od jakiegoś czasu używam również emolientowego kremu do twarzy i ciała. Skusiłam się na niego, ponieważ jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji przesuszonej i wrażliwej skóry. Stwierdziłam, że może się u mnie sprawdzić. Od razu zobaczyłam efekty. Stosuję go również rano, aby moja skóra była dobrze nawilżona. Szybko się wchłania i jest bardzo praktyczny.



Staram się również od czasu do czasu nałożyć maseczkę nawilżającą na moją twarz. Najczęściej używam masek nawilżających z glinką zieloną z ziaji. Moim zdaniem skóra jest delikatniejsza, ale efekty są krótkotrwałe i nie jestem do maseczek jakoś bardzo przekonana. Uważam, że nic nie zastąpi regularnego stosowania kremu nawilżającego. A jakie jest wasze zdanie o maseczkach?


A wy macie swoje ulubione produkty do pielęgnacji twarzy? Napiszcie! :)

11 komentarzy

  1. Też napisałam taki post (zarówno z poranną jak i wieczorną pielęgnacją) tylko czeka na publikację ;). Lubię maseczki z Ziaji, moje ulubione oliwkowe, to takie w zielonych opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłam kiedyś Ziaję, ale przerzuciłam się na Nivea :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te produkty z ziaji. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyki z Ziaji ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam inne kosmetyki ale podobne zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą maseczkę Ziaji, a dawno jej już nie miałam w sumie - muszę wrócić do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam pellingu z nivea i jestem z tego produktu zadowolony ^^

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te maseczki jak i wszystkie kosmetyki Ziaji są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też używam tej maseczki z ziaji obserwuje i zapraszam do mnie http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maseczki z Ziaji :)! Używam tej z szarą glinką, od czasu do czasu żółtą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ziaja to jedna z moich ulubionych firm :) Ja co drugi wieczór oczyszczam skórę maseczką z sody oczyszczonej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP