27.02.2016

Natalia przed moim obiektywem!

Witajcie! Dzisiaj nieco inny post, ponieważ przed moim obiektywem pozowała Natalia. Takie wpisy rzadko pojawiają się na moim blogu, ponieważ najczęściej to ja stoję przed aparatem. Możecie zobaczyć jak dałam sobie radę w roli fotografa. Doszłam do wniosku, że wrzucę tutaj trochę zdjęć z tej sesji. Makijażem jak i fryzurą Natalii również zajęłam się ja, a efekt końcowy bardzo jej się spodobał. Uwielbiam fotografować ludzi, a jeszcze bardziej kręci mnie sam proces 'tworzenia', czyli makijaż, fryzura, stylizacja i tak dalej :) Co myślicie o zdjęciach?












 






19 komentarzy

  1. ładne zdjęcia ;)
    Ja tak samo często stoję przed obiektywem, ale jeszcze bardziej lubię stać na nim ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Natalia to twoje starsza siostra? Strasznie podobne jesteście do siebie. Piękna koszula w kratkę bardzo pasuję blondynce kolor czerwony.
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, to nie moja siostra, jest młodsza o 2 lata ;) Jedynie włosy mamy podobne, jesteśmy zupełnie inne :)

      Usuń
  3. bardzo ładne zdjęcia, ale jedyne co mi brakuje to trochę klimatu, miałyście do dyspozycji świetne miejsce do robienia zdjęć, ale wydaje mi się, że nie wykorzystałyście tej możliwości, a szkoda :)

    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę to pod uwagę następnym razem! ;) Człowiek uczy się na błędach :)

      Usuń
  4. ale śliczne zdjęcia udało Ci się zrobić :)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Ostatnie podoba mi się najbardziej :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaz zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, dziewczyna ma bardzo ładny uśmiech. Dla mnie wersja z kolorem lepsza :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł z tym wyzwaniem, ale to raczej nie moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  10. szóste zdjęcie cudowne :) piękne włosy i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ❤️
    www.xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Ci poszło, bardzo też mi się podoba makijaż ;)
    snapchat:famouspromo -zapraszam ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  14. Modelka jest piękna ! Bardzo podobają mi się kadry i ujęcia. Oczywiście moją uwagę przykuł przepiękny makijaż Natalki :)
    Pozdrawiam i obserwuję !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP