08.03.2016

Common White Girl TAG

Witajcie! Dzisiaj postanowiłam, że odpowiem na pytania do tagu 'Common White Girl'. Przyznam się wam szczerze, że do stworzenia tego wpisu przekonała mnie najbardziej ta nazwa. Wydaje mi się, że może to być ciekawe... Tym bardziej, że na moim blogu jest bardzo mało takich postów. Zazwyczaj piszę o tym co u mnie słychać lub wypowiadam się na różne tematy. Pytań jest dość dużo, więc od razu bez zbędnego pisania zacznę na nie odpowiadać! :)




1.Ulubiony napój ze Starbucks'a?

 Jeżeli już mam okazję wypić coś w tej kawiarni to jest to najczęściej Caramel Frappuccino. Ten napój na bazie kawy chyba najbardziej mi smakuje, jest naprawdę dobry. Polecam wszystkim!

2.Długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?


Odniosę się tutaj do szkoły. Rano potrzebuję z 35-40 min na spokojne przygotowanie się. Nie lubię się spieszyć. Uwielbiam wstać szybciej, przygotować sobie smaczne śniadanie, ogarnąć się, ubrać... a z tym zawsze jest problem :)

3. Ile zdjęć robisz sobie dziennie?


 Najczęściej robię szybkie zdjęcia ze znajomymi natomiast sama rzadko robię sobie zdjęcia.

4.Ile obserwujących i zdjęć masz na instagramie?


 Mam jakoś około 900 obserwujących i ponad 300 zdjęć. Przy okazji zapraszam: insta.



5. Czy używasz słów 'LOL' lub 'OMG'?


Nie, nie i jeszcze raz nie! Wolę wyrazić podekscytowanie innymi słowami :)

6.Czy nosisz jeden element garderoby więcej niż jeden raz?


Oczywiście, że tak! Chyba, że jest to jakiś naprawdę nieudany zakup :)

7.Czy jesteś rasistką? 


Nie jestem rasistką, jestem bardzo tolerancyjną osobą. Uważam, że wygląd człowieka ma małe znaczenie i zupełnie nie wpływa na Jego osobowość czy intelekt. 

 

8.Instagram, Twitter czy Tumblr?


Twittera nie posiadam. Tumblr'a bardzo lubię, ale mimo wszystko wygrywa Instagram. Często wrzucam jakieś zdjęcia i najczęściej go przeglądam! :)

 9. Jak spędzasz większość swojego czasu?


Mogłabym wymienić dużo różnych rzeczy, ale aktualnie większość swojego czasu spędzam w szkole z przyjaciółmi. Niestety nic na to nie poradzę i aktualnie szkoła to znaczna część mojego życia.


10. Kto jest Twoim ulubionym Youtuberem?


Hmm jest to dość trudne pytanie, ponieważ ciężko jest mi się zdecydować kto jest tym 'ulubionym'. Ostatnio bardzo ciekawe filmy nagrała Aleksandra z kanału 'Ola' i serdecznie polecam wam jej kanał klik :)  

11. Jak często malujesz paznokcie?


Najczęściej raz lub dwa razy w tygodniu, w zależności od potrzeb. Często stawiam też na odżywkę do paznokci z Eveline.


 12. Czy jesteś zakupoholiczką?


Zdecydowanie nie, chociaż bardzo lubię zakupy. Zakupoholiczka to osoba uzależniona od zakupów, więc myślę, że te stwierdzenie zupełnie do mnie nie pasuje :)

13. Ile razy oglądałaś film 'Wredne Dziewczyny'?


Cały film od początku do końca chyba tylko raz. 

 14. Czy posiadasz dużo ubrań?


 Mam sporo ubrań, ale mimo wszystko nigdy nie wiem w co się ubrać i zawsze mam z tym problem... :)
  

15. Czy  robisz zdjęcia przed jedzeniem?


Bardzo rzadko chociaż czasem zdarzy mi się zrobić zdjęcie na instagrama.



 16. Czy robisz makijaż codziennie?


Najczęściej tak, wykonuję szybki makijaż rano. Jednak kiedy nie czuję takiej potrzeby lub nie mam nic ważnego do zrobienia danego dnia to absolutnie nie maluję się. 

17. Jakie są Twoje oceny?


Ciężko odpowiedzieć na to pytanie. Uczę się przeciętnie, najczęściej są to oceny pomiędzy 3-4. 


18. Jak zazwyczaj stylizujesz swoje włosy?


Nie robię z nimi nic specjalnego, układam je szybko rano. To zależy od tego jak wyglądają moje włosy danego dnia, bo bywa różnie. Najczęściej mam je po prostu rozpuszczone, a kiedy mają 'gorszy dzień' robię na przykład warkocza.

19. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?


Oczywiście, że nie! :) Zdarzają się gorsze dni i wtedy najchętniej schowałabym się pod kołdrę i z niej nie wychodziła. Niestety najczęściej nie mogę sobie na to pozwolić i muszę sobie jakoś poradzić! 


 To wszystko co dla was przygotowałam! Nie ukrywam, że troszkę czasu zajęło mi przygotowanie tego wpisu. Mam nadzieję, że chociaż trochę was zainteresował. Trzymajcie się ciepło i do następnego! ♥ Napiszcie, która odpowiedź odpowiada również wam, może mamy ze sobą coś wspólnego! :)

14 komentarzy

  1. Świetny post, podobają mi się pytania ponieważ są inne niż wszystkie na które się napotkałam. Moim ulubionym jutuberem również jest Ola :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny post, jestes naprawde bardzo ladna i masz sliczne wlosy! :*

    zapraszam : gertrama.blogspot.com
    jesli to nie problem, prosze o klik u mnie w najnowszym poscie, odwdzieczam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często napotykam się na ten tag(głównie na yt) i naprawdę jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plus za to, że nie jesteś rasistką i nie używasz tych skrótów, które były w pytaniu. Mnie one strasznie drażnią.
    Chciałam spytać też, jakiej szminki używasz? Chodzi mi o tę, którą masz na zdjęciach, czerwoną. Byłabym wdzięczna za odpowiedź :)
    ps. dziękuję, że zajrzałaś na mojego bloga i tak w ogóle to masz bardzo ciekawą, nietypową urodę! Zazdroszczę :)
    Pozdrawiam plus dodaję do obserwowanych,
    mru-mruczymy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Jest to pomadka z avonu :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  5. A ja nigdy w Starbucks'ie nie byłam :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym mieć troszkę więcej czasu rano :D nie umiem ostatnio wstać wcześniej :D

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobał mi się ten TAG, a Ty ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag. Również większość wolnego czasu spędzam w szkole, a także lubię oglądać filmiki z kanału Oli :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem zbytnio szóstego pytania, ogólnie ciekawy tag i ja o nim nie słyszałam ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ♥ Bardzo lubię Twojego bloga, jesteś mega pozytywną osobą ;) Życzę Ci wielu sukcesów na Twoim blogu ♥ Zapraszam na mojego bloga Just Zui http://justzui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP