12.03.2016

Delikatne zdjęcia z kwiecistą opaską w roli głównej!

Witajcie! Wczoraj wpadła do mnie Natalia z którą świetnie mi się pracowało! :) Serdecznie zapraszam was na jej stronę klik. Jest naprawdę dobra w tym co robi! Zrobiłyśmy zdjęcia na tle wody. Nie ukrywam, że troszkę zmarzłyśmy. Na szczęście nie trwało to zbyt długo i dałyśmy sobie radę! Poza tym kolorowa opaska na zdjęciach prezentuje się bardzo dobrze i to właśnie ona gra tu główną rolę. Miałyśmy z Natalią jeszcze jeden ciekawy pomysł, który wreszcie został zrealizowany, ale o tym niebawem!

Koniecznie napiszcie co sądzicie o zdjęciach! Chciałabym, aby mój blog był jednym z tych, które cieszą oko. Zależy mi na tym żebyście znaleźli tu mnóstwo inspiracji. Może brzmi to banalnie, ale tworzę go również dla samej siebie. Blog jest dla mnie pewnego rodzaju pamiętnikiem, który pozwala mi na uporządkowanie wszystkiego. Niezmiernie się cieszę, że jesteście. Życzę wam miłej niedzieli i do zobaczenia!




















30 komentarzy

  1. Prześliczne zdjęcia ! Opaska z kwiatami jest cudowna. Masz pięknego bloga, bardzo chętnie do niego zaglądam.

    Zapraszam do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    Pozdrawiam, Julietta Pastoors :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są naprawdę śliczne. Według mnie to fajnie, że pomalowałaś usta na wyrazisty kolor, co bardzo przekłuwa uwagę :)
    Proszę więcej takich zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudownie wyglądasz! *-*

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej cudowna opaska ^^ sam chciałbym ją mieć :3 Natalia wykonała świetną robotę :3

    TUtajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna opaska, a ty jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz śliczne zdjęcia i hipnotyzujące oczy ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie napisane, naprawdę! Po za tym mega wygląd bloga i .. ogólnie całość ;) Super, oby tak dalej, a ja tymczasem obserwuję i będę wpadać częściej ♥

    Może wpadniesz do mnie? Powróciłam do blogosfery!
    ♥Last Dream By Me♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś piękna! A zdjęcia rewelacja *.* Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne zdjęcia :) Jesteś prześlicza!
    http://molerosch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia! i ten kontrast między opaską a szarugą nad wodą... genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak się skusisz na wołanie wiosny to podziel się linkiem do posta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiaty zawsze były moim ulubionym dodatkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie, jak to miłośniczkę ładnych włosów, zainteresowała właśnie fryzura ;) Masz naturalne fale czy uzyskałaś skręt stylizacją? :> Pytam, bo od góry masz raczej "proste" włosy, na dole tylko się falują. Ja mam podobnie, ale naturalnie tak się robi, a mimo to nie mogę zadowalającego efektu uzyskać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzyskałam skręt stylizacją. Mam naturalnie proste włosy jednak do zdjęć lekko zakręciłam je lokówką ;)

      Usuń
  16. Wow wyszlo fantastycznie! i tu zarowno uklony w stronę modelki, jak i brawa dla fotografki :D super ! :)
    a Ty wyglądasz przeuroczo- jak taka rusałka woda <3 aż milo oko nacieszyć, takimi pięknymi, kolorowymi i pozytywnymi fotami- od razu samą gęba usmiecha się do monitora <3

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia, takie świeże, delikatne i kobiece. Podobają mi się. A przez te kwiaty we włosach już czuć nieco wiosnę. :)
    Pozdrawiam!
    [mru-mruczymy]

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, kobiece zdjęcia :) Masz śliczną, delikatną urodę - super :) obserwuję :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna opaska, a zdjęcia prześliczne, bardzo ładnie na nich wyszłaś :)

    Pozdrawiam

    http://paulinadiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz w takim wianku! i sceneria idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznotka! <3 Przepiękne portrety :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie zdjęcia :) Połączenie wyrazistej szminki i takiego dodatku jest świetnym pomysłem. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :3 post jak zwykle ciakawy ;P
    Zapraszam również na mojego bloga ;*
    http://historiakujonki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP