27.03.2016

Niedziela wielkanocna! Sprawdź co dzieje się u mnie w domu...

Witajcie! Powiem wam, że uwielbiam Wielkanoc, a jeszcze bardziej niedzielny poranek. Pamiętajcie, że to jedyny tak wyjątkowy poranek w roku! Uwielbiam wielkanocne śniadanie i to,  że przepyszne jajka są dosłownie wszędzie. Ja na przykład razem w mamą przygotowałam jajka faszerowane z łososiem oraz z pieczarkami. Przyznam wam szczerze, że są naprawdę pyszne! Oczywiście oprócz tego na naszym stole było wiele innych przysmaków. Na zdjęciach zobaczycie również nasze ozdoby wielkanocne, które na żywo prezentują się jeszcze lepiej.
Oczywiście nie może też zabraknąć życzeń świątecznych!

Życzę wam pięknych, pogodnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych! Miłych spotkań w rodzinnym gronie oraz wiosennych dni wypełnionych wiarą, miłością i nadzieją. Wszelkiej pomyślności i radości!








 






 

 WESOŁEGO ALLELUJA!

27 komentarzy

  1. Cudowny post! Mega blog <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ozdoby. C:
    Wesołych Świąt! c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak pozytywnie i kolorowo!:) wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam samo jak ty lubię niedzielny poranek w Wielkanoc :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne inspiracje, łądna niedziela <3 wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko raz w roku uwielbiam niedzielny poranek. I jest to właśnie ten w okresie świąt wielkanocnych. Świetne zdjęcia! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak samo jak Ty lubię Wielkanoc, a raczej poranek wielkanocny :D
    Życzę jutro mokrego dyngusa :D
    paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też miałam jajka faszerowane u siebie :) Tobie też życzę Wesołych Świąt!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, bardzo pogodny post :) śniadanie wielkanocne ma niesamowity klimat, a jajka na wielkanocnym stole nie smakują tak dobrze w żaden inny dzień :)
    agatkapomadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo jak świątecznie <3

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kiedyś spróbować jajek faszerowanych, bo u mnie w domu się takich nie robi ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Też sądze , iż niedzielne poranki w wielkanoc są super <3 Pomysłowo i sympatyczny post :*! Zapraszam na mego bloga:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post, jeszcze się z takim nie spotkałam ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post! :)
    Zapraszam do siebie www.xkarr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również lubię święta, nie tylko wielkanocne ale jestem fanką każdych świąt :) przede wszystkim dla tego że mam wolne od pracy i mogę odpocząć, po drugie dlatego, że mogę spędzić czas z rodziną, z którą widzę się rzadko a po trzecie pyszne jedzonko :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wesołego jajka po świętach! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. aaah i dziękuję za te miłe słowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha, U mnie dokłdnie to samo! Świetne zdjęcia i życzę spóźnione wesolych świat!
    Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Również bardzo lubię tego dnia zasiadać z rodziną przy stole :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również uwielbiam to święto! Te kilka cichych i skromnych dni, te przygotowania i na końcu to uroczyste śniadania, na które co roku jeździmy do babci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow :) mega wygląd bloga super notka :)
    Obserwuje
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. O jak pięknie. Uwielbiam święta, bo wtedy wszyscy z rodziną jesteśmy razem ;))

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post ;)
    Podobają mi się zdjęcia ! *.*
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe zdjęcia.. A klimat taki.. Tradycyjny, cudowny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP