09.04.2016

Nowy członek rodziny! Nasz Bakster

Witajcie! Oczywiście dzisiaj niedziela, a ja wrzucam nowy post. Czy wam też cały czas brakuje na wszystko czasu? Ostatnio czas to mój największy wróg. Musiałam tutaj o tym napisać, bo po prostu nie mogę sobie dać z tym rady! :) Teraz już przejdę i odniosę się do tytułu dzisiejszego wpisu! A więc jak już pewnie się domyślacie ostatnio sprawiliśmy sobie psiaka! Już długo planowaliśmy żeby zaopatrzyć się w biszkoptowego labradora. Jestem zafascynowana, a jednocześnie też bardzo podekscytowana. Bakster ma dopiero 6 tygodni, ale jeszcze chwila i urośnie! Na początku musimy go dobrze wszystkiego nauczyć. Oczywiście cała, nasza rodzina ma w tym swój udział!
Będzie to dość krótki post, ale musiałam się z wami tym dzisiaj podzielić! 







A wy macie jakieś psy? Napiszcie jak się wabią!

17 komentarzy

  1. Jaki cudowny malusi kochany a jego oczka*,*
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam żadnego zwierzaka, ale moja kuzynka ma takiego samego pieska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest :) Ja psa nie mam, choć bardzo bym chciała. Rodzice ostatnio myśleli nad buldogiem, ale moje koty chyba by go nie polubiły. :)

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziak!!! Ja mam owczarka niemieckiego :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki piesek <3 Też mam pieska, owczarka niemieckiego, wabi się Piorun. Dałam obs I liczę na to samo! :)
    Pozdrawiam cieplutko <3
    Mój Blog - KLIK! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jaki slodziaczek :) ja mam beagle:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeej, ale słodziutki piesek! *-*

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również planuje sprawić sobie takiego słodziaka! Cudowny jest. O tak u mnie czasu też ostatnio brakuje, i żałuje że doba nie ma więcej godzin.
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam psiaka Borysa, owczarek niemiecki. :D
    Meega słodki psiak ^^
    Zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny ! :)))

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju! Jaki słodki! <3 Takie dranne, ale też mądre spojrzenie ;) Ja również mam Labradora, ale sunię <3 Też była taka malutka. I mimo że niedługo skończy 5 lat, to nadal jest takim dzieciuszkiem ;) Jest naprawdę kochana, wyrozumiała. Posiadanie zwierzęcia, to tak jakby mieć obok siebie przyjaciela lub nawet członka rodziny :)
    Obserwuję oraz pozdrawiam ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP