24.04.2016

Włosy pełne objętości!

Witajcie! Już za tydzień majówka, mam zaplanowany pewien ważny wyjazd, ale więcej na ten temat napiszę już niebawem! Nie mogę się doczekać, a teraz niestety muszę się skupić na nauce. Myślę, że maj będzie genialnym miesiącem pełnym ciekawych doświadczeń. Dodatkowo po uwzględnieniu wszystkich moich wolnych dni będę tylko 1,5 tygodnia w szkole! Jestem bardzo optymistycznie do tego wszystkiego nastawiona. Potem już tylko czerwiec, czyli odliczanie do wakacji... :)
Jeszcze dodam kilka słów o dzisiejszych zdjęciach. Zacznę od tego, że najważniejszym elementem są moje włosy. Chciałam wykonać fryzurę, która dodałaby im większej objętości. Zainspirowała mnie do tego Jessica Mercedes, a właściwie jej tutorial wykonany przy współpracy z Kerastase i Leszkiem Czajką 'Jak zrobić włosy w stylu Anji Rubik?' Jeżeli chcecie możecie znaleźć ten filmik i również go obejrzeć!












Co tam u  was? Macie jakieś plany na majówkę? :)


29 komentarzy

  1. Pięknie Ci w takiej fryzurze
    pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Jessicę, fryzura wyszła pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz ;*
    super fryzura
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne włosy! ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam już rozplanowaną prawie całą majówkę :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem aż żałuję, że mam takie krótkie włosy. Twoje są prześliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzura pięknie się prezentuje :D Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello dear , your blog is really nice and your posts are very interesting . would you care to follow us to each other ? follow me and follow you immediately. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem to zdecydowanie lepiej ci w takich włosach niż w prostych ;)
    Też mam 1,5 tyg wolnego i też się MEGA cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle zrozumiałaś tylko 1,5 tygodnia w maju spędzę w szkole, a cała reszta to wolne! :D

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz w tej fryzurze :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna fryzura i zdjęcia :)
    Plany są, ale nie wiadomo czy wypalą.
    Pozdrawiam :*
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna fryzura! :)
    Do twarzy Ci w niej.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz prześlicznie :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci w takiej odsłonie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz wyjątkową urodę, śliczna <3
    A co do zdjęć... są po prostu świetne!

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ty jestes sliczna..Nietypowa uroda, ale naprawde zazdroszcze :)

    mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz :)
    Ja majówkę raczej spędzę w domu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne fotki!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. włosy wyglądają świetnie!:) ja jeszcze nie mam planów :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy;) I bardzo mi się podoba estetyka twojego bloga, jesteś młoda, a umiesz o niego zadbać. Zwykle widzę mało estetyczne strony, duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Fryzurka wyszla mega! tez muszę wyprobować :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniale wyszły Ci te włosy! :) a zdjęcie przy oknie meega :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniale ułożyłaś sobie włosy! :D zdjęcie przy oknie meeega :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście nienawidzę moich włosów, puszą się, cokolwiek bym z nimi nie robiła :(
    Zapraszam do mnie na bloga, dopiero zaczęłam i bardzo zależy mi na opiniach :* slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakaś Ty śliczna... Poważnie, masz wygląd modelki. Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP