08.05.2016

CZY ISTNIEJE ŻYCIE PO ŚMIERCI? MOJE SKROMNE PRZEMYŚLENIA.

Hej kochani! Jest niedziela i w związku z tym na moim blogu jak zawsze pojawia się nowy wpis! Wiecie co? Chciałabym teraz tyle napisać, ale mam w głowie tysiące myśli, że nawet nie mam pojęcia od czego mogłabym zacząć. Nie wiem też na czym się najbardziej skupić i jaki temat może was zainteresować.
Niezmiernie cieszę się, że tworzę coś na tej stronie, że już tyle czasu prowadzę bloga. Bywało różnie, raz więcej, raz mniej postów, ale strona cały czas była. Z każdym zdjęciem, z każdym wpisem mam wiele ciekawych wspomnień. Pisałabym tutaj jeszcze więcej i więcej, ale myśl, że inni wkroczą do mojego małego królestwa jest wbrew pozorom straszna. Oczywiście mam tu na myśli posty, w których bardziej się rozpisuję.
Pamiętajcie, że blog to tylko część mnie, bardzo mała część mnie. Widzicie tylko to co ja chcę żebyście widzieli.  Najcenniejsze rzeczy chowam w środku, nie dzielę się nimi nawet z najbliższymi. Problem chyba też tkwi w tym, że nie umiałabym się podzielić tym z nikim innym nawet jakbym bardzo tego chciała. Mogłabym próbować, ale nigdy nie byłaby to 'całość' znów byłaby to tylko jakaś część. Tak jest chyba z każdym człowiekiem i z całą resztą blogów.

Jasne... ludzie znają się mniej lub znają się bardziej, ale nigdy nie poznają się tak do końca. Na szczęście to w życiu jest naprawdę interesujące, że poznajemy się aż do śmierci. Doświadczamy nowych rzeczy, ale i tak nigdy nie  doświadczymy wszystkiego. Z tego też powodu wierzę, że życie po śmierci istnieje, abyśmy mogli dalej się poznawać i nigdy się ze sobą nie nudzić.
Podsumowując... Żyjmy i doświadczajmy jak najwięcej jeszcze w tym 'prawdziwym' życiu.

Z takim też pozytywnym nastawieniem was dzisiaj żegnam! Miłego dnia :)
Myślę, że nawet zdjęcia świetnie nadają do tego wpisu. Dziękuję jeszcze raz za wszystko!





A czy wy wierzycie w życie po śmierci?

22 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia ❤️👑

    OdpowiedzUsuń
  2. trafne przemyślenia, a zdjęcia są cudowne! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wpis i bardzo klimatyczne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) cudowny klimat! Pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem w sumie, czy wierzę w życie po śmierci, szczerze mówiąc nie lubię się zastanawiać nad takimi rzeczami, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że życie to może być za mocne słowo, ale chyba coś tam dalej jest, bo inaczej nasze życie na ziemi byłoby naprawdę bezsensowne. :P Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm ciekawe przemyślenia :)
    jesteś piękna <3
    ulciiakblog

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z koleżanką wyżej. Po śmierci raczej coś jest (przynajmniej powinno być), ale nie wiem, czy od razu można to nazwać życiem :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż czuć te zbliżające się lato na zdjęciach.

    Często się zastanawiam czy istnieje życie pośmierci i w sumie dlaczego by nie miało istnieć słyszałam wiele histori na temat osób, które pamiętaly co robiły w swoim poprzednim wcieleniu.A moze czeka nas po śmierci raj? Kurcze nigdy się tego nie dowiemy, a raczej niechcijmy się szybko tegodowiadywac ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez myśle ze istnieje życie po śmierci.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze, że wszystkiego nie mówisz, nawet najbliższym. Coś przecież musi być tylko Twoje. Gdyby wszyscy zawiedli to i tak miałabyś coś, co sprawiałoby Ci radość.
    Co do tego życia po śmierci to nie wiem czy jest, czy go nie ma. Chciałabym wierzyć, że jednak coś na nas czeka po śmierci, ale z drugiej strony nie bardzo wiem, czy jest sens się na cokolwiek nastawiać. Mam mieszane uczucia.
    Poza tym to piękne zdjęcia! Czuć lato, czuć słońce, czuć te piękne zapachy i ciepełko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie na pewno jest jakieś życie po śmierci, aczkolwiek najlepiej jest robić wszystko czego pragniemy i szaleć w tym "prawdziwym życiu". a co do zdjęć są świetne, a modelka na nich cudowna *.*
    pozdrawiam :*
    http://karolinkaopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia w rzepaku są świetne :) Też chciałam zrobić jedną taką sesyjkę,ale niestety mam alergie i nie wiem czy mój organizm by wytrzymał :D
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wierzę że 'prawdziwe' życie trzeba przeżyć jak najlepiej :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful!!! Hello from Montreal, Canada. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :)
    Ja też wierzę, że istnieje życie po śmierci.
    http://fasionsstyle.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :) Wierzę, że po śmierci może być jakieś inne życie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Trudno w nic nie wierzyć, bo wtedy dopiero wszystko byłoby takie puste.. fajny klimat zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP