27.05.2016

EXCHANGE CELLE-KWIDZYN - WYMIANA POLSKO-NIEMIECKA

Witam was wszystkich! Nie dodałam żadnego wpisu w ostatnią niedzielę, ponieważ miałam wyczekiwanego gościa! W tym roku wzięłam udział w wymianie polsko-niemieckiej. Pierwsza połowa wymiany już za mną, a we wrześniu to ja jadę do Antoni, czyli mojej partnerki. Antonia mieszkała u mnie przez tydzień, to był naprawdę świetny czas. Jestem bardzo szczęśliwa i zupełnie nie żałuję, że zaryzykowałam i uczestniczyłam w tym przedsięwzięciu. Poznałam ciekawych ludzi, doświadczyłam czegoś nowego i przede wszystkim mój język angielski jest o niebo lepszy. W tak krótkim czasie przeżyliśmy wiele wspaniałych chwil. Jestem podekscytowana, że to jeszcze nie koniec. Już odliczam dni do mojego wyjazdu do Niemiec i do ponownego spotkania Antoni i całej reszty niemieckiej grupy! Nie będę się więcej rozpisywać, to po prostu trzeba przeżyć.



























Pozdrawiam was serdecznie, do następnego!

22 komentarze

  1. Szkoda, że w mojej szkole nie ma takich wymian...
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wymiana studencka to naprawdę super doświadczeni:) Fajnie, że mogłaś coś takiego przeżyć:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :D Podobają mi się zdjęcia, widzę zze czas nei jest zmarnowany :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka wymiana to naprawdę świetna rzecz :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wymiany są świetne :)

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, dobrze mieć takie wspomnienia!Ode mnie ze szkoły tez wyjeżdżali na wymuane pl.niem do.Buxtehude!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w gimnazjum były wymiany, ale nie miałam okazji w nich uczestniczyć ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. To musi być ciekawe doświadczenie taka wymiana. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w gimnazjum brałam udział w dwóch wymianach i mam nadzieję, że w liceum też mi się uda, bo to super doświadczenie :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozmawialiście po angielsku? :) Czemu tak? :D Ja nigdy nie byłam na żadnej wymianie, a szkoda, bo słyszałam ze to jest super :)
    www.agataprosolphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozmawialiście po angielsku? Czemu tak? :D Ja nigdy nie byłam na żadnej wymianie :/ a żałuję bo słyszałam, że jest bardzo ciekawie :)
    www.agataprosolphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ponieważ naszym językiem komunikacji był właśnie j. angielski. :)

      Usuń
  12. na pewno ciekawe doświadczenie ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, takie pozytywne :) Ta wymiana brzmi super, na pewno wspaniałe doświadczenie no i oczywiście możliwość poćwiczenia języka, tak jak sama zauważyłaś :) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. super są takie wymiany:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę :D
    Zajrzyj koniecznie :

    efeel.wordpress.com

    <<Przekąski poniżej 100 kcal, Co zjeść na śniadanie? Pyszne pancakes owsiane


    OdpowiedzUsuń
  16. Super sprawa! Badzo chętnie wzięłabym udział w takiej wymianie, niestety w mojej szkole niczego takiego się nie prowadzi:/ Jednak w przyszłym roku jadę na praktyki do Dublina <3 Nie mogę się doczekać:D Buziaki:* KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama chciałabym uczestniczyć w takim przedsięwzięciu może kiedyś też spróbuję zapisać się na wymianę :))
    Śliczne zdjęcia :)

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas niestety nie organizują takich wymian, ale to naprawdę świetna sprawa ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale extra! Też byłam na takiej wymianie, tyle że we Francji :)

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale super! zawsze chciałam wziąć udział w jakiejś wymianie międzynarodowej, ale jakoś się na to nie zebrałam w gimnazjum, nie odważyłam i teraz żałuję, bo już nie mam takiej możliwości :P
    widać, że razem świetnie spędzacie czas :) wgl to świetna sprawa poznać "obcego", który okazuje się być bardzo bliski :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP