15.05.2016

Liczy się zabawa i optymizm!

Cześć kochani! Jest niedziela jest i nowy wpis! Zdjęcia, które zaraz zobaczycie zostały zrobione podczas mojej ostatniej wizyty u Nicol. Jeszcze wtedy było naprawdę cieplutko dopiero od kilku dni w Polsce jest ponuro. Raz pada, raz nie pada... Mówią, że w deszczowe dni lepiej się myśli. Sama nie wiem czy to prawda, ale temu nie zaprzeczam. Może i rzeczywiście ma to sens. Koncentrujemy się bardziej na nauce, na obowiązkach, na życiu. Natomiast wiem na pewno, że słoneczne dni zawsze poprawiają mi humor. Pewnie już zauważyliście, że jak pogoda dopisuje to ciężko jest 'uważnie' myśleć i skupić się na wykonywanej czynności. Liczy się zabawa i optymizm! Przynajmniej tak jest w moim przypadku, a jak to jest z wami? Podejrzewam, że podobnie. Może i dobrze, że zdjęcia są takie pogodne, a to wszystko po to by choć na chwilę przywołać słońce! :)
















UWAGA!
 Słuchajcie chciałabym was jeszcze poinformować, że ja i mój kolega Michał bierzemy udział w wojewódzkim konkursie na mem internetowy, który dotyczy problematyki palenia papierosów. Jeżeli jak my jesteście przeciwko paleniu możecie nas wesprzeć. Wystarczy kliknąć 'Lubię to' przy naszej pracy. 
Oto link do naszego zdjęcia: link   
Z góry dziękujemy za wasze wsparcie!

13 komentarzy

  1. Rzeczywiście piękna pogoda niestety nas troszkę rozprasza od codziennych obowiązków i woła byśmy wyszli z domu ;p
    Skąd plecak, bo jest mega fajny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz, bardzo podoba mi się kolor twojej szminki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pogoda też coś się zepsuła. Ładne zdjęcia :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlaśnie gdy pada zaczynam myśleć dobrze. A zdjecia super wyszły 😝😎 pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie tak samo, polubiłam Wasze zdjęcie, trzymam kciuki :) super wyglądasz!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie bardzo pozytywne :) W dobrą pogodę rzeczywiście liczy się zabawa, ma się więcej optymizmu i chęci do działania. Fajnie, że bierzecie udział w takim konkursie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia :)
    nienawidzę papierosów i zmotywowało mnie to do zagłosowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, słoneczne zdjęcia! c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. Jak mam dużo nauki to wolę żeby padał deszcz, a kiedy mam luz to żeby świeciło słońce. Strasznie mnie denerwuje kiedy jest ciepło, a ja siedzę przy książkach, słysząc jak inni świetnie bawią się na dworze
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. każdy typ pogody jest potrzebny, a zdjecia rewelacyjne ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze spostrzeżeniami na temat pogody zdecydowanie się zgadzam :) Człowiek bardzo współgra z pogodą - gdy się chmurzy to i ludzie zaczynają snuć różne refleksje, a gdy jest słońce to staramy się być tacy, jak ono - pogodni i ciepli.
    piękne zdjęcia, wgl jesteś mega śliczna *.*
    te okulary wymiatają! ♥
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP