03.05.2016

Weekend w Warszawie i niezapomniany koncert!

Witajcie! W dzisiejszym poście opowiem wam trochę o moim wyjeździe do Warszawy. Zacznę od tego, że pojechałam tam z bardzo ważnego powodu. W sobotę w hali Torwar odbył się wyczekiwany koncert Adama Lamberta! Uwielbiam Jego twórczość i bardzo cenię tego artystę za świetny charakter i głos. Kocham Jego najnowszą płytę 'The Original High'. Gdy tylko usłyszałam, że będzie miał koncert w Polsce zrobiłam wszystko co w mojej mocy, aby się na niego udać. Oczywiście byłam na koncercie i wspaniale się bawiłam. Jego głos na żywo był jeszcze lepszy! Nigdy nie zapomnę tego cudownego wieczoru!
W Warszawie byliśmy kilka dni i korzystaliśmy z każdej wolnej chwili. Spacerowaliśmy, zwiedzaliśmy, jeździliśmy i podziwialiśmy! Na zdjęciach zobaczycie m.in. Łazienki Królewskie, Stare Miasto, widok na Wisłę. Byliśmy również na wyścigach konnych w Służewcu. Postaram się również podpisać poszczególne zdjęcia. Fotografii jest naprawdę dużo z czego bardzo się cieszę, zapraszam do oglądania!




Łazienki Królewskie


Stare Miasto
















 













Tor Służewiec

 Do następnego!

20 komentarzy

  1. musiało być świetne ;)
    cudowne zdjęcia!

    zapraszam serdecznie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia z klimatem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!:) Byłam kiedyś na koncercie Adama Lamberto we Wrocławiu gdy śpiewał razem z Queen :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten paw! Pamiętam go z mojej wycieczki do Wawy <3 Piękne miasto!

    ♥ Pozdrawiam ♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Warszawę, cieszę się że mogłaś spędzić weekend i pójść na koncert. Ja planuje się wybrać na koncert Rihanny :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zdjęcia :) Warszawa potrafi mieć swoje uroki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. PRZE-piękne zdjęcia !*.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tam,śliczne zdjęcia!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też byłam na weekend w Warszawie, świetne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia! <3
    https://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam jego twórczość :) Fajnie, że mogłaś tam być.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Warszawę ♡
    Cudowne zdjęcia! :)

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę koncertu, nie jestem wielką fanką ale bardzo podobają mi się jego piosenki :)
    cudowne zdjęcia
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kiedyś słuchałam na okrągło jednej jego piosenki, teraz nie. Bardzo zazdroszczę wyjazdu, dawno nie było mnie w Warszawie.
    topiekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobre zdjęcia. Przyjemnie się je ogląda. Wy wszystkie w czerwonych szaliczkach - urzekające haha :)
    A na wyścigi konne, mimo że chciałam, jeszcze się nie wybrałam, choć mieszkam w Warszawie. Wygląda na to, że miło spędziłaś czas w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP