05.06.2016

Co przykuło moją uwagę w maju? Miesiąc z Pauuls

Witajcie! Myślę, że nadszedł czas, aby napisać coś sensownego o tym co mnie zaintrygowało i co najbardziej mi się spodobało w maju. Zacznę od tego, że był to naprawdę miły i radosny miesiąc. Bardzo ważne było to, że wszyscy mogliśmy poczuć odrobinę wakacji ze względu na bardzo słoneczną pogodę. Oczywiście mówię tu o drugiej połowie maja, ponieważ jak pewnie pamiętacie  początek nie był najlepszy. We wstępie nie chcę się długo rozpisywać, ponieważ bardzo dużo do powiedzenia mam w dalszej części wpisu. Zapraszam!










  MAJ
INSTAGRAM 
Wydaje mi się, że Ewa Chodakowska zasłużyła sobie na to miejsce. Uwielbiam jej zdjęcia, a jeszcze bardziej jej opisy... Codziennie można przeczytać u Ewy coś inspirującego i motywacyjnego. Czasem wystarczy, że przeczytam jedno zdanie Ewy i od razu na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Jeżeli jesteś osobą, której zależy na zastrzyku energii w ciągu dnia to idealna opcja dla Ciebie.


CYTATY
Szczerze mówiąc w maju nie miałam do czynienia z wieloma cytatami. Tylko kilka cytatów przewinęło się przez moją głowę. 

"W życiu chodzi o to, by być trochę niemożliwym." - OSCAR WILDE  

"Życie nie polega na szukaniu siebie. Życie polega na tworzeniu samego siebie." - GEORGE BERNARD SHAW

"Bo w tym cały sens istnienia żeby umieć żyć bez znieczulenia." - DŻEM



 MUZYKA
Oczywiście wygrywa Rihanna i jej kawałek "Kiss It Better". Znam to już prawie na pamięć i jeżeli mam być szczera to już mam tego dość. Potrzebuję przerwy, ale ten post dotyczy maja, więc nie mogło tego tu zabraknąć :) Pewnie znacie te uczucie. Nie zmienia się jednak fakt, że jest to naprawdę dobry utwór! 



ZDJĘCIE
Pozwolę sobie dodać dwa zdjęcia, ponieważ one najbardziej mi się podobają. Gdy pewnego dnia zobaczyłam te magiczne kolory od razu wzięłam aparat do ręki. Uwielbiam zachody słońca. Każdy taki widok sprawia, że nagle jestem zrelaksowana i spokojna. Gdy patrzę na zachód słońca obserwuję mijający czas i mijające życie. To dość dziwne, ale w moim przypadku bardzo prawdziwe. Nie chciałam robić kolejnego zdjęcia z serii 'Widoki'. Stwierdziłam, że świetne może być ujęcie 'odbicia w oknie' i tak też było. Uwielbiam te zdjęcia!


 PRODUKTY
W maju zaczęłam jeszcze większą uwagę poświęcać moim paznokciom. Mogę się z wami podzielić moim 'ulubieńcami' do pielęgnacji paznokci. Bardzo lubię produkty marki Sally Hansen. Uważam, że warto zapłacić troszkę więcej i mieć na przykład dobrej jakości odżywkę. Przekonałam się również do lakierów z Rimmela, których trwałość jest naprawdę dobra w porównaniu z innymi lakierami do paznokci. Na zdjęciach zobaczycie również pomadkę z Rimmela oraz lakier Astor, który znalazł się tutaj nie ze względu na trwałość, a po prostu ze względu na wygląd i świetny efekt. Ten lakier naprawdę świetnie prezentuje się na paznokciach!



 Myślę, że takie podsumowanie maja to genialny pomysł. Napiszcie koniecznie czy mamy ze sobą coś wspólnego! Możecie również napisać co najbardziej przykuło waszą uwagę w tym poście! Pozdrawiam i do zobaczenia :)

26 komentarzy

  1. No rzeczywiście Chodakowska motywuje najbardziej na Instagramie ;)
    A co do produktów od Sally Hansen to popieram cię w tym, że warto na nie troszkę więcej wydać i mieć po nich bardzo dobre efekty :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym poście najbardziej moją uwagę przykuły cytaty i zdjęcia ! :) Super wpis.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy maj! A ta piosenka jest niesamowita, jednak jak każda w nadmiernych dawkach może zbrzydnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły Ci mega! Może i ja się skuszę tą odżywkę do paznokci, bo ostatnio ciut z nimi gorzej. Bardzo ładny kolor pomadki, szkoda, że do mnie nie pasuje :(

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytaty jak najbardziej na plus, oraz zdęcia fajnie wykonane z tymi rękoma :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do Chodakowskiej, to muszę się zgodzić, że jest jedną z najbardziej motywujących osób :) Cudowne cytaty i te zdjęcia ♥ Pozdrawiam :)
    Zapraszam w wolnej chwili również do mnie, dopiero zaczynam przypodę z blogowaniem ale jeśli by Ci się spodobał mój blog, proszę o obserwację :)

    http://photographybyweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia odbić w szybie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Chodakowską, zawsze mnie motywuje we wszystkim i jestem zdania że absolutnie tutaj pasuje. A co do produktów z SH to się strasznie zawiodłam wydałam sporo pieniążków na lakier, który zastyga w trakcie malowania a nie był odkręcany w sklepie bo był mocno przykręcony jak lakiery z GR. Myślę, że szybko nie zaufam tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :) Ewa zawsze motywuje mnie do dalszego działania. Strasznie lubię jej programy treningowe :) Obecnie mam lakier z SH i od razu nie skradł mojego serca, ale teraz stał się ulubieńcem nr 1
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś wolę Mel B, ale wiadomo, każdy jest inny ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Chodakowską i piosenki Rihanny :)
    Podobają mi się kolory lakierów :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/



    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajni ulubieńcy! Zdjęcia są piękne ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również odczułam te wakacje w maju. :) Nie mogę się ich doczekać! Uwielbiam zespół Dżem, czasami słuchamy ich z tatą. Mają genialne piosenki pełne przekazu. Te zdjęcia są śliczne! O tak, takie podsumowanie to coś genialnego. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię produkty do paznokci z Sally Hansen :) Podobają mi się też te zdjęcia z odbiciem w oknie, ekstra pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat nie przepadam za Chodakowską, super te zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Nigdy jeszcze nie spotkałam się z takim podsumowaniem miesiąca, także leci tu OGROMNIASTY plus dla Ciebie! ;* Bardzo mi się podoba taka forma. :) Cytaty cudowne!! Aż sobie je gdzieś zapiszę :) Zdjęcia również niczego sobie, w cudownym klimacie. Muszę koniecznie odwiedzić Ewkę i zaobserwować. Także bardzo podoba mi się ta piosenka!
    Obserwuję ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę skorzystać z tej odżywki bo moje paznokcie nie są ostatnio w dobrym stanie :D i też śledzę Chodakowską na insta :) pozdrawiam cieplutko i obserwuje!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. może pora dodac ją na instagrama żeby był przypływ motywacji której brakuje :D

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem dlaczego, ale mnie Ewka motywowała tylko przez jakiś miesiąc. Później zaczęłam mnie nudzić. Nadal ćwiczę z nią, choć nie powiem, że coraz częściej się do tego zmuszam. Trening tego samego, słyszenie tych samych zdań, to niestety wieje nudą. Dlatego chętnie podejmuję się treningów on life, właśnie z Chodakiem :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się te zdjęcia :D a jeszcze bardziej to nad nimi ;3
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post i świetne zdjęcia. Piosenki w oryginale nie słyszałam, ale za to spodobał mi się jej jeden remix.
    Pozdrawiam, baexm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe rzeczy przykuły Twoją uwagę ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne to drugie zdjęcie :) Cytaty też bardzo inspirujące!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się zdjęcia z rękoma, mają cos w sobie ;))
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP