18.06.2016

Jak zatrzymać przy sobie 'złotą myśl'?

Chciałabym podzielić się z wami moimi cennymi wskazówkami na życie. Ja sama pewnych rzeczy wciąż się uczę. Niestety to, że przeczytamy czasem jakiś inspirujący i zgodny z prawdą artykuł nie oznacza, że będziemy 'żyć lepiej'. Decydujące są czyny, których bardzo często nam brakuje. Każda sentencja, każda 'złota myśl' po czasie ucieka z naszej głowy. I tu nasuwa się pytanie... Jak ją przy sobie zatrzymać? Jedno jest pewne. Trzeba wracać do pewnych idei przewodnich i wprowadzać je w życie, utożsamiać się z nimi i co ważne osiągać korzyści.



 1. Sentencja nad biurkiem.

Wybierz swój ulubiony cytat, ale pamiętaj żeby dokonać dokładnego wyboru. Nie może być to pierwsza, lepsza 'złota myśl'. Musi to być coś naprawdę motywującego, coś tylko dla Ciebie. Możesz też zamiast cytatu napisać swoją inspirującą, poruszającą myśl, która codziennie będzie motywować Cię do działania. Pomyśl nad tym. Postaraj się i zrób to bardzo kreatywnie! Stwórz coś oryginalnego. 


2. Pamiętaj.

Pamiętaj o swoich regułach życiowych. Przypominaj sobie o nich w momentach kiedy podejmujesz banalną jak i tą poważną decyzję. Niech Cię to wzmocni, niech Cię to zmotywuje do pracy nad samym sobą. Nie jest to łatwe, ale po czasie się przyzwyczaisz. Niech to będzie Twój nawyk! 




3. Miła pobudka.

Pomyśl o poranku! Możesz używać dosłownie wszystkiego, każdego przesympatycznego wyrażenia. Wyobraź sobie poranek, pozytywną  muzykę (po czasie każda się znudzi, pamiętaj o częstym zmienianiu melodii) i włączający się alarm z napisem 'Zaraz zjesz śniadanko ♥'. To jest przykład, możesz napisać coś zupełnie innego! Poszukaj opcji 'nazwa alarmu', gdy ustawiasz wieczorem budzik i wykaż się pomysłowością. Takie krótkie sentencje też są niezmiernie istotne. Wiem, że poranki nie są najlepsze i dlatego warto pomyśleć o czymś co sprawi, że będą przyjemniejsze.





4. Podziel się swoim życiowym motto.

Rozmawiaj z innymi o swoich 'powiedzonkach'. Może kogoś zainspirujesz? Na pewno przyczyni się to do szybszego i efektywniejszego zapamiętania danej myśli. Możesz rozmawiać o tym z każdą poznaną osobą! Nie zapomnij też wyjaśnić dlaczego to właśnie ta, a nie inna sentencja sprawia, że się uśmiechasz.


5. Zapisz godne zapamiętania.

Możesz stworzyć swój własny notes i notować tam wszystko co Twoim zdaniem jest godne zapamiętania. Może ktoś powie Ci coś ciekawego, zapisz to! Zapewne gdy tego nie zrobisz po trzech miesiącach nie będziesz w ogóle o tym pamiętał. Rzecz w tym, że musisz z tego korzystać, masz trudne zadanie. Czytaj wszystko z uwagą i myśl o tym co czytasz. Wyobraź sobie w jakiej sytuacji przyda Ci się dane sformułowanie. W jakiej sytuacji najbardziej Cię zmotywuje? 

Na zdjęciu biorę ślub. Miałam z 2-3 lata! Oczywiście żartuję, suknia należy do mojej mamy. Uwielbiam to zdjęcie.

To już wszystko! Każde sformułowanie ma coś w sobie. Zwykłe 'żyj teraz, żyj chwilą' ma ogromną wartość! Ten wpis jest do waszej dyspozycji i mam nadzieję, że jest przydatny. Pozdrawiam was i miłego dnia!

Żyj chwilą! 


13 komentarzy

  1. Ja mam kilka cytatów, które mnie motywują i zachęcają do dalszego działania. Dwa z nich towarzyszą mi każdego dnia, ponieważ wiszą na ścianach w moim pokoju i często dają mi porządnego kopa motywacji.

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczyłaś mnie zdjęciami ;D Ciekawy pomysł na post

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie to napisałaś ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację! Ja mam swoją jedną złotą myśl, której się trzymam i kilka dodatkowych mott, które pomagają w gorszych momentach :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post ;) Jeszcze nigdy nie czytałam o tym, jak zatrzymać złotą myśl ;) Ja ostatnio przyozdobiłam swoją tablicę cytatami. Uwielbiam je, bo dzięki nim się motywuję :) Ważne jest też, żeby do rutyny dnia codziennego dodawać takie rzeczy, by zwykłe zajęcie stało się rytuałem, czyms wyjątkowym, nawet wspomniana wcześniej pobudka..
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Motywatory na ścianach w pokoju albo nawet na tapecie w telefonie zawsze są przydatne. Jedno spojrzenie i już humor się poprawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu no zdjęcia cudowne! Nigdy jeszcze nie słyszałam o podobnym temacie posta ;) Kreatywnie! Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie napisane :)
    Zdjęcia są cudne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie motywujące posty, warto choć trochę sie zainspirować. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobry i przede wszystkim motywujący wpis ! :D
    ja często zapisują sobie różne cytaty i przypominam je sb co pewien czas :). też nad biurkiem, czyli nad miejscem w którym spędzam mnóstwo czasu, powiesiłam sobie 3 złote myśli, którymi się kieruje. Gdy na nie patrze, od razu podchodzę do wszystkiego bardziej optymistycznie i wiem, ze to co robię mam sens ;)
    niby to niuanse, dodatki, które wydają się zbędne, ale takie małe rzeczy tworzą naszą rzeczywistość, więc powinniśmy przykuwać do nich dużą uwagę :)
    a zdjęcia piękne <3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post! :) Bardzo pomysłowo tutaj u Ciebie. Post w stylu książek Pawlikowskiej, uwielbiam! Ja mam swoją afirmację, z którą wychodzę codziennie na spacer :) Cytaty uwielbiam zapisywać na stronie.

    http://our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 taki post i od razu usmiech na twarzy :)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka cytatów, które mnie wspierają, ale to, które ciągle powtarzam sobie w myślach to to "nie mów mi jak mam żyć", niestety wiele osób uważa, że będę ich marionetką.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP